Jump to content

Gelekt fragment radiostation GTA IV echt of nep?


Sjoeter

Recommended Posts

Bron: http://planetgrandtheftauto.gamespy.com/

Radio ads that some claim will be in GTA IV have appeared online. Are they genuine or are they excellent fan made fakes? You be the judge:

klik hier

This thing has me baffled. The ads do seem to perhaps be genuine, but this sort of a leak plus references to real bands and companies might be enough to debunk this. Either way, we should know soon.

echt of fake?

luister en bepaal zelf en laat je reactie achter!

>>> Door Dutchy3010: Dubbelpost verwijderd en topictitel verbeterd...:)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gelieve niet dubbelposten, je had net zo goed even de EDIT- knop kunnen gebruiken. Daarentegen weet ik bijna wel zeker dat dit door fans is gemaakt, omdat er stemmen naar voren komen die uit San Andreas komen en San Andreas speelt zich af in 1992 en GTA IV in +/- 2006 (ongeveer/niet zeker). De stemmen zouden dan veel anders moeten klinken, en het feit dat het al onder zo'n video compilatie gezet is zegt wel wat. Als het nou gewoon op MP3 of OGG was dan had ik er wat meer van geloofd, maar dit volgens mij fake. Alhoewel het opzich neit verkeerde muziek is, beter dan die gothic van gisteren.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit zijn als het echte opnames zijn fragmenten uit een radio zender.

Het heeft een heel andere style dan in sa en de voorgaande GTA's maar het klinkt best R* achtig.

Maar toch denk ik dat dit een fake is iemand zij dat de nieuwe gta mischien na 2006 afspeelt en opeens hoor je frans ferdinant op de radio :O

Een beetje verdacht maar als het een fake is is het wel een hele goede.

Grats

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet bekennen dat ik dit stukje toch wel erg vind klinken als een Rockstar Games-radiostation hoor. Ik hoorde ook dat ene nummer van die ene 'gothic' (zoals SummerBase het zei :puh:) en als ik het goed begrijp heet dit radiostation dus 'Mega Mart', wat we ook in de trailer zagen. Ik hoorde ongeveer op het einde een nummer (de naam is mij echter ontschoten) wat toch nog vrij recent is, dus ik neem aan dat GTA IV ongeveer rond 2006/2007 af gaat spelen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Bron: http://planetgrandtheftauto.gamespy.com/

Radio ads that some claim will be in GTA IV have appeared online. Are they genuine or are they excellent fan made fakes? You be the judge:

klik hier

This thing has me baffled. The ads do seem to perhaps be genuine, but this sort of a leak plus references to real bands and companies might be enough to debunk this. Either way, we should know soon.

echt of fake?

luister en bepaal zelf en laat je reactie achter!

klinkt goed, maar heb toch me twijfels, aan het einde zegt de dj:

O and mom, i almost forgot to tell you... i have a boyfriend. he only has one arm but he realy know's how to use it. he love that new beatie boys song Ch-Check It Out.

dat liedje staat op de cd "To the 5 Boroughs" en is al sinds 6/15/2004 uit.

gta speed zich aan de hand van de beelden af vanaf half 2006, de dj zegt dat haar vriendje het nieuwe liedje ch-check it out leuk vind. klopt niet!

Bewerkt: door Sjoeter
Link to comment
Delen op andere websites

Het klint wel heel erg Rockstar achtig !!

Ik denk dat het een egte radio fragment van Gta IV is !

:bier:

En als dat niet zo is dan moet Rockstar de maker van dit fragment inhuren :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

klinkt goed, maar heb toch me twijfels, aan het einde zegt de dj:
O and mom, i almost forgot to tell you... i have a boyfriend. he only has one arm but he realy know's how to use it. he love that new beatie boys song Ch-Check It Out.

dat liedje staat op de cd "To the 5 Boroughs" en is al sinds 6/15/2004 uit.

gta speed zich aan de hand van de beelden af vanaf half 2006, de dj zegt dat haar vriendje het nieuwe liedje ch-check it out leuk vind. klopt niet!

Wie zegt dat dat de dj is? Is het niet zo'n reclamespotje?

Maar ik vind het echt a-la GTA-style. En anders is het TOP gemaakt!! :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

klinkt goed, maar heb toch me twijfels, aan het einde zegt de dj:
O and mom, i almost forgot to tell you... i have a boyfriend. he only has one arm but he realy know's how to use it. he love that new beatie boys song Ch-Check It Out.

dat liedje staat op de cd "To the 5 Boroughs" en is al sinds 6/15/2004 uit.

gta speed zich aan de hand van de beelden af vanaf half 2006, de dj zegt dat haar vriendje het nieuwe liedje ch-check it out leuk vind. klopt niet!

Wie zegt dat dat de dj is? Is het niet zo'n reclamespotje?

Maar ik vind het echt a-la GTA-style. En anders is het TOP gemaakt!! :klap:

you got a point there bud. kan ook gewoon een spotje zijn ja!

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas moet ik melden dat dit zo goed als zeker nep is. Megamart is een voorbeeld reclame spot die op de website van Lazlow is te downloaden. En voor de andere reclame stukjes geldt precies hetzelfde.

Tevens heeft Lazlow ook in het echt een eigen radio show op een Amerikaans XM radiostation. Dus dat hebben fans ook kunnen hebben misbruikt voor "nep materiaal".

Bij Rockstar Games lekt echt niet zomaar wat weg. Ze hebben een enorm strenge policy. Als je in aanmerking komt met Rockstar moet je ook altijd wat tekenen. Wanneer je je mond voorbij praat krijg je dan bijvoorbeeld een enorm hoge geldboeten of laten ze je zwemmen met de visjes. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas moet ik melden dat dit zo goed als zeker nep is. Megamart is een voorbeeld reclame spot die op de website van Lazlow is te downloaden. En voor de andere reclame stukjes geldt precies hetzelfde.

Tevens heeft Lazlow ook in het echt een eigen radio show op een Amerikaans XM radiostation. Dus dat hebben fans ook kunnen hebben misbruikt voor "nep materiaal".

Bij Rockstar Games lekt echt niet zomaar wat weg. Ze hebben een enorm strenge policy. Als je in aanmerking komt met Rockstar moet je ook altijd wat tekenen. Wanneer je je mond voorbij praat krijg je dan bijvoorbeeld een enorm hoge geldboeten of laten ze je zwemmen met de visjes. :puh:

helemaal mee eens het is van lazlow.com!

Maar, de andere commercials op de creative services pagina van Laslow.com zijn weldegelijk uit GTA San Andreas.

Production Clients:

Rock Star Games

Grand Theft Auto 3, Grand Theft Auto Vice City, GTA San Andreas

Wrote and produced audio, including radio stations inside game. GTA3 was the #1 selling video game title of 2001, Vice City the #1 game of 2002. GTA San Andreas was the #1 selling game of 2004

misschien dat deze wel zijn voor IV.

tis een mogelijk heid

Bewerkt: door Sjoeter
Link to comment
Delen op andere websites

Niet moeilijk doen.. Het is gewoon nep. Alles is door elkaar.

En waarom zouden ze in LC een Russische commercial willen uitzenden? De Koude Oorlog is toch achter de rug. Dus of ze dat nou zouden doen?

En het klinkt als een reclame zender =.= Eigelijk als de User Track Player in GTA San Andreas als je geen nummers had. Een grote reclame zender.

>>> Door Dutchy3010: Nutteloos plaatje verwijderd.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Je hoort ook een stuk van Fortune Faded van de Red Hot Chili Peppers( :tu: ) maar dat lied komt uit 2004 dus ALS het echt is moet het zich wel in 2004 afspelen ook omdat ch-check it out erin zit

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...