Jump to content

Gelekt fragment radiostation GTA IV echt of nep?


Sjoeter

Recommended Posts

Niet moeilijk doen.. Het is gewoon nep. Alles is door elkaar.

En waarom zouden ze in LC een Russische commercial willen uitzenden? De Koude Oorlog is toch achter de rug. Dus of ze dat nou zouden doen?

En het klinkt als een reclame zender =.= Eigelijk als de User Track Player in GTA San Andreas als je geen nummers had. Een grote reclame zender.

het vragment dat helemaal bovenaanstaat is idd FAKE!

maar de losse commercials zounden eventueel wel kunne want lazlow heeft voor GTA III / Vice City / San Andreas

Production Clients:Rock Star Games

Grand Theft Auto 3, Grand Theft Auto Vice City, GTA San Andreas

Wrote and produced audio, including radio stations inside game. GTA3 was the #1 selling video game title of 2001, Vice City the #1 game of 2002. GTA San Andreas was the #1 selling game of 2004.

Ice Diamonds

Crimson

Logger Light

San Andreas Telephone

maar het is denk ik nu definitief FAKE:

Note - these aired on an AOL sponsored radio station.

dit staat er sinds vanmiddag bij de spotjes

Bewerkt: door Sjoeter
Link to comment
Delen op andere websites

dit zijn volgens mij reclamefragmenten gemixt met rock muziek.

de clip is misschien wel fake en bewerkt door een fan, maar de reclameuitzendingen zijn hoogstwaarschijnlijk echt.

ik ben echt bang dat IV teveel gaat hangen op de rock muziek.

die 2 onbekende bands die (waarschiijk) voor R* muziek maken klinken ook niet echt lekker.

maar dit zou heeeeeeel goed echt kunnen zijn. omdat de hele clip klinkt zoals we gewend zijn van GTA, en ook nog eens een reclame te horen was over een "Russian mailorder Bride" ingesproken door een Russische vrouw.

ik ben er sterk van overtuigd dat dit echt uit IV komt.

EDIT: zie dit:

These ads have been proven to come from Lazlow himself. He created them. They are not for the game.

oftewel, ze zijn wel echt (Lazlow is verantwoordelijk voor alle voorgaande reclames in GTA), maar deze zullen niet in GTA IV gestopt worden.

Bron: http://planetgrandtheftauto.gamespy.com/fu...y.php?id=118857

Bewerkt: door Certified Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het ook niet echt is want Rockstar Games zou het wel teweten komen als er iemand de echte radio van GTA IV zou hebben. En dan zouden ze ingrijpen, of niet soms :clown: !

Woetsha.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet bekennen dat ik dit stukje toch wel erg vind klinken als een Rockstar Games-radiostation hoor. Ik hoorde ook dat ene nummer van die ene 'gothic' (zoals SummerBase het zei :puh:) en als ik het goed begrijp heet dit radiostation dus 'Mega Mart', wat we ook in de trailer zagen. Ik hoorde ongeveer op het einde een nummer (de naam is mij echter ontschoten) wat toch nog vrij recent is, dus ik neem aan dat GTA IV ongeveer rond 2006/2007 af gaat spelen. :)

Ik moet je helaas toch verbeteren. Als je doorspoelt naar 1:25 hoor je "This is Rock Chicks Radio! Nothing but rock!". Dat Mega Mart is een soort shopping center waar blijkbaar ook een Ammu-Nation te vinden is (guns).

Link to comment
Delen op andere websites

dit is denk ik wel egt, zal een soort voorproefje zijn van de egte radiozenders en reclame spotjes en de droge humor van rockstar.

dr zit muziek in van deze tijd en het is egt GTA stijl dus ik denk wel dat het egt is

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...