Jump to content

playstation 2 emulator.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hallow. ik heb sins kort ontdekt dat er emulator's bestaan voor op de pc zodat je een playstation 2 heb of een xbox een psp t kan allemaal.

nu heb ik dus al 3 ps2 emulator's met bios en plugin's alles er bij. ook heb ik een spel ik heb die in iso en ik heb gewoon de hele map van de cd naar de pc cecopieerd naar de pc.

(dit niet iligaal want ik heb die gemaakt van de orginele cd en dat is een copy voor je zelf dat mag)

weet iemand een goede emuladtor die werkt ?? zodat is ps2 sellen op de cp kan spelen.

Bewerkt: door kees1991
Geplaatst: (bewerkt)

Sorry maar op dit forum helpen we je niet met zulke dingen. Het volgende komt regelrecht uit de Regels;

"Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar illegale software etc. en/of tools hiervoor) "

Sorry, maar ook al doe je het "legaal" toch mogen we je niet helpen, speel die spellen gewoon op een PS2!

Gratz,

Boris H.

Bewerkt: door Boris H.
Geplaatst:
wat is hier ilegaal aan dan ?

Een emulator zorgt ervoor dat je een PS2 spel kan spelen op de pc, wat dus logisch gezien niet de bedoeling is van Sony. Daarmee is het illegaal.. Ook is het niet toegestaan een PS2 spel te kopieren, ook niet voor eigen gebruik..

Geplaatst:

Misschien is het handig om niet verder te gaan met dit onderwerp als RonaldVC net zegt dat het illegaal is, het is maar een stille hint hoor.. :slotje:

>>> Door Preddy: Hardhorend, dat zijn ze :). Posts verwijderd dus kijk niet raar tegen Jowx zijn post aan.<<<

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...