Jump to content

Project Gotham Racing 3, 2-Player

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey mensen,

Ik heb een X360 met onder andere het spel PGR3. Achterop het doosje staat dat je PGR 3 met 2 spelers kan spelen.

Hoe doe je dit? Als ik namelijk met een vriend samen wil spelen met 2 controllers lukt het niet :s .

Alvast bedankt!

Boris H.

Geplaatst:

Het is inderdaad mogelijk om in Project Gotham Racing 3 in split-screen met zijn 2'en te spelen. :) Als je ons vertelt wat er percies niet lukt, met (eventuweel) een screenshot (foto van je TV), kunnen we je beter helpen. Hier kan ik imo niks mee...

Geplaatst:

Ik weet niet hoe ik de 2-player modus op moet starten. Ik heb geen probleem met dat iets niet werkt ofzo. Ik heb al het hele menu afgezocht maar zie nergens iets staan. Is er iemand die dit spel heeft een weet hoe je de 2-player modus moet starten?

Alvast bedankt,

Boris H.

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Mischien ligt het aan je controller dat had ik ook toen deed ie het bij geen een spel dat je met ze tweeen kan spelen dus kijk even of die het bij andere multiplayer spellen wel doet anders moet je een nieuwe kopen

want bij sommige spelen komt de split-screen modus pas in het menu als hij de controller gevonden heeft

Bewerkt: door GTAVC
Geplaatst: (bewerkt)

Ik zal het proberen met 2 controllers aan. De 2e controller werkt wel want ik heb op Xbox live DOOM gedownload en die kan ik met 2 mensen spelen.

Alsvast bedankt,

Boris H.

Edit: Het is gelukt, je moet 2 of meer account's hebben om met splitscreen te spelen.

Bewerkt: door Boris H.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...