Jump to content

Waist Deep

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Design:

waistho5.png

Stock

Ik zag laatst de film Waist Deep en ik dacht "laten we daar eens een sig van maken". En dit was het resultaat. Ik ben er best trots op.

Design:

soldierrd1.png

Alweer een nieuwe sig. De achtergrond is ook gemaakt uit de render. Zoals je ziet is de tekst niet zichtbaar omdat ik geen goed font kon vinden, de tekst moet je dus niet raten.

Bewerkt: door Lord of War
Geplaatst:

En trots mag je er zeker op zijn want hij ziet er erg goed uit. Misschien is hij aan de rechterkant iets te leeg, en de tekst Lord Of War is nét iets te klein.

Verder niks op aan te merken,

7.8/10

Geplaatst:
Buiten de tekst vind ik hem erg mooi gedaan. 8/10

Welk lettertype moet ik dan gebruiken? Graag een beetje uitgebreider. ;)

Geplaatst:

Het lettertype zelf vind ik wel oke, ik zou er gewoon wat meer effecten op zetten, inblenden, licht randje enz.

Geplaatst:

Leuke effecten! BG past goed samen met je render, vind wel dat je BG nogal eentonig is 1 kleur... Die effecten maken hem wel mooi, maar niet zo mooi! 7.5/10

Rivel

Geplaatst:

Ik heb nog een sig gemaakt en dan ook in dit topic geplaatst, je kunt hem vinden in de bovenste post. Deze mogen jullie dus ook raten. ;)

Geplaatst:

Als ik de tekst niet moet raten geef ik hem een 9/10 bijna alles is goed, alleen vind ik dat je die brushes of wat het ook is aan de linkerkant van de render wat lichter mocht maken. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

1.de eerste vind ik mooier dan het ander ,je hebt C4D gebruikt en dat heb je goed gedaan mooi gebrusht en dat effectje naast de stock vind ik goed gedaan je kon er een stokje bij steken ,maar hij is toch al mooi

9/10

2. De andere vind ik niet zo mooi enigste wat ik zie is een legerman en een zwarte achtergrond juist de linkerkant daar zie ik dat je een effect bij hebt gedaan.Deze geef ik een

6/10

Greetings .Syfes

Bewerkt: door .Syfes

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...