Jump to content

Is er een mod om na te gaan wat je nog moet doen?


Clowntje_93

Recommended Posts

Hey,

Ik heb 99 hidden packages verzameld, en ik zit ook op 99%. Ik ben dus nog één package verwijderd van 100%, maar ik weet niet welke dat is! :schater:

Dus mijn vraag luidt:

Kan ik een mod downloaden die nagaat welke package dat is?

Ik hoor het antwoord graag, anders wordt het maar zoeken! :puh:

Greetz, Clowntje_93 :clown:

Bewerkt: door Clowntje_93
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien zou je eens een savegame kunnen posten Clowntje_93. iemand van ons zou deze dan even kunnen nakijken.

Over de cheats die hierboven al aan bod komen in de post van SWYV kun je even 'hier' kijken. Daar word uitgelegd welke cheats nou daadwerkelijk schadelijk zijn voor je spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk eens op deze pagina even een stukje naar onder scrollen en de 'help at search hidden package mod' vinden. Zo zie je de package makkelijker en heb je meer kans. :)

Edit: GVD! Volgens mij word ik dement :bonk: Mijn excuses. :7

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

het is alleen voor de GTA3 (te zien aan de GTA3sf..B

dat . moet voorstellen als een cijfer :)

en daar zie jij aan GTA., om te tonen voor welke GTA het is, in ieder geval GTA3

edit: oh nu zie ik dat het Articlight bedoeling gaat, maar het is helaas alleen voor de GTA VC, en niet voor GTA3

Bewerkt: door SWYV
Link to comment
Delen op andere websites

Hey Clowntje,

ik weet niet of het nog steeds nodig is, maar ik heb mijn tijd besteed aan het vinden van de ene missednde hidden packages. Gelukkig was het de eerste packages waar ik naar op zoek ging.

Het gaat om Hidden Packages nummer 91 van deze kaart op Wikigta. Het is een packages op Shoreside Vale in het zelfde huizenblok waar ook de savehouse is te vinden. Aan de noordkant van dit huizenblok staat de RC Toyz bus die de zijmissie Rumpo Rampage start. Tussen het busje en de billboard ligt de missende hidden packages die nodig is voor 100%.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Hallo

Ik heb juist hetzelfde probleem als clowntje ...

Ik heb alle missies, rampages, jumps, ... voltooid en ik zit aan 99 hidden packages (taxi, politie, ... moet ik nog doen). Dus nog 1, maar ik ben de hele lijst al 2 X nagegaan, samen met screenshots van andere spelers, maar ik vind die laatste niet :s. Zou iemand me kunnen helpen door de moeilijkste hidden packages hier te vermelden (die op de ophaalbrug heb ik al) of door in mijn savegame de laatste hp te vinden en het hier dan te vermelden?

Ik zal die persoon heel erg dankbaar zijn.

Mvg

Arco

GTA3sf1.b

Link to comment
Delen op andere websites

kijk op wikigta en dan zal het wel goed komen daar staan vast wel een kaart die zegt waar je moet weze voor je laatste hidden pakket:cya: veel succes en je moet hem zo snel mogelijk vinden want ik zou 99% ook lullig vinden. groetjes van herman en zijn 6-pack ook groetjes van G.Rolsch.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...