Clowntje_93 Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2007 (bewerkt) Hey, Ik heb 99 hidden packages verzameld, en ik zit ook op 99%. Ik ben dus nog één package verwijderd van 100%, maar ik weet niet welke dat is! Dus mijn vraag luidt: Kan ik een mod downloaden die nagaat welke package dat is? Ik hoor het antwoord graag, anders wordt het maar zoeken! Greetz, Clowntje_93 Bewerkt: 8 april 2007 door Clowntje_93 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2007 WIKIgta gebruikt om de packages op te sporen? gebruik jij cheats? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2007 Misschien zou je eens een savegame kunnen posten Clowntje_93. iemand van ons zou deze dan even kunnen nakijken. Over de cheats die hierboven al aan bod komen in de post van SWYV kun je even 'hier' kijken. Daar word uitgelegd welke cheats nou daadwerkelijk schadelijk zijn voor je spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Clowntje_93 Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 april 2007 1. Dat is SA 2. Nee ik gebruik geen cheats en ik weet zeker dat het alleen nog die package is 3. Voor degene die het leuk vindt om dit na te gaan, zie bijlage. GTA3sf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2007 (bewerkt) Kijk eens op deze pagina even een stukje naar onder scrollen en de 'help at search hidden package mod' vinden. Zo zie je de package makkelijker en heb je meer kans. Edit: GVD! Volgens mij word ik dement Mijn excuses. Bewerkt: 9 april 2007 door ArticLight Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Clowntje_93 Geplaatst: 9 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 april 2007 Is dat niet alleen Vice City of werkt die voor alle GTA's? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2007 (bewerkt) het is alleen voor de GTA3 (te zien aan de GTA3sf..B dat . moet voorstellen als een cijfer en daar zie jij aan GTA., om te tonen voor welke GTA het is, in ieder geval GTA3 edit: oh nu zie ik dat het Articlight bedoeling gaat, maar het is helaas alleen voor de GTA VC, en niet voor GTA3 Bewerkt: 9 april 2007 door SWYV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HerrieM Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2007 Hey Clowntje, ik weet niet of het nog steeds nodig is, maar ik heb mijn tijd besteed aan het vinden van de ene missednde hidden packages. Gelukkig was het de eerste packages waar ik naar op zoek ging. Het gaat om Hidden Packages nummer 91 van deze kaart op Wikigta. Het is een packages op Shoreside Vale in het zelfde huizenblok waar ook de savehouse is te vinden. Aan de noordkant van dit huizenblok staat de RC Toyz bus die de zijmissie Rumpo Rampage start. Tussen het busje en de billboard ligt de missende hidden packages die nodig is voor 100%. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Clowntje_93 Geplaatst: 10 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 april 2007 Aha, nu herinner ik het me ook weer. Die had ik niet gepakt omdat ik juist dacht dat ik die al wel had. Thnx hé! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arco89 Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2007 Hallo Ik heb juist hetzelfde probleem als clowntje ... Ik heb alle missies, rampages, jumps, ... voltooid en ik zit aan 99 hidden packages (taxi, politie, ... moet ik nog doen). Dus nog 1, maar ik ben de hele lijst al 2 X nagegaan, samen met screenshots van andere spelers, maar ik vind die laatste niet :s. Zou iemand me kunnen helpen door de moeilijkste hidden packages hier te vermelden (die op de ophaalbrug heb ik al) of door in mijn savegame de laatste hp te vinden en het hier dan te vermelden? Ik zal die persoon heel erg dankbaar zijn. Mvg Arco GTA3sf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Herman''billie''Loots Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2007 kijk op wikigta en dan zal het wel goed komen daar staan vast wel een kaart die zegt waar je moet weze voor je laatste hidden pakket:cya: veel succes en je moet hem zo snel mogelijk vinden want ik zou 99% ook lullig vinden. groetjes van herman en zijn 6-pack ook groetjes van G.Rolsch. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arco89 Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2007 Lol, ik heb het gevonden . Het was nummer 10 op de map van wikigta. Ik zocht aan de andere kant van het gebouw. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.