King Room Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 (bewerkt) Ik heb even een disign gemaakt voor mijn CLICK Heb ook nog even een signature gemaakt..Heb ik met paint gedaan omdat PS te lang moet opstarten Ik vind hem wel mooi eigenlijk.. Graag, Comments, Rate's, TIPS Bewerkt: 8 april 2007 door King Room Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Zier er erg mooi uit KR, Lighteffects op de tekst en daarachter passen erg goed, en ook de ketting om de eerste letters van de woorden is leuk gedaan. Het enige nadeel vind ik de plattegrond, die komt een beetje pixelig over. Voor de rest een dikke 9/10 KUTGW Reageren
Rivel Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Leuke effecten, leuke BG, leuke kleuren! Vind hem verry nice! 9/10 Rivel Reageren
King Room Geplaatst: 9 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Dankje voor COMMENTS AND RATES, Ik zal kijken wat ik aan die plattegrond kan doen!! Nog meer Rate's!? Reageren
Eros Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 die plattegrond is idd een beetje hoekig, misschien helpt het als je de opacity ervan een beetje lager zet? Voor de rest vind ik het een heel mooi design. 9/10. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.