Dastard Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 ik speel runescape mijn naam is ga dan dood & mijn 2de is yaroeth maar opp die accounts ben ik gehackt en ik heb die accounts gekregen van mijn vriend maar ik heb de recovery questions niet gezet dus ik wil die hacker diue mijn acc gehackt heeft terughaccken kan iemand mij helpen of kijk in mijn signature ik koop ook en rs account
RobbertR Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Als je de Runescape regels leest is alles wat jij wilt verboden. Het hacken van mensen en het kopen/ verkopen van accounts is niet toegestaan. We kunnen je dus niet verder helpen.
Jowx Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 ik speel runescape mijn naam is ga dan dood & mijn 2de is yaroeth maar opp die accounts ben ik gehackt en ik heb die accounts gekregen van mijn vriend maar ik heb de recovery questions niet gezet dus ik wil die hacker diue mijn acc gehackt heeft terughaccken kan iemand mij helpen of kijk in mijn signature ik koop ook en rs account Je kan proberen om alsnog je account terug te halen, als je contact opneemt met de helpdesk van Jagex kan je behoorlijk ver komen. Als je weet wanneer, waar en met welk ip-adres je account is aangemaakt heb je meestal genoeg bewijs om je account terug te krijgen. We gaan je hier niet helpen met het hacken van een account, ookal is het je eigen account. Daar naast is het ook volgens de regels van runeScape niet toegestaan om in accounts te handelen, dus ik verzoek je om dat stuk ook uit je signature te verwijderen voordat het voor je gedaan wordt door een G-Mod. Als je de Runescape regels leest is alles wat jij wilt verboden. Het hacken van mensen en het kopen/ verkopen van accounts is niet toegestaan. We kunnen je dus niet verder helpen. Precies. ^^
Recommended Posts