Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey ik he weer een sig gemaakt en zelf vind ik hem e goed gelukt :

burningrsmoddersa9.png

rates en comments zijn welkom.

Geplaatst:

Hm,

De background is erg simpel, met heel weinig brushes. Hier heb je een render op geplakt, die je ook nog eens niet zo geweldig goed hebt uitgeknipt. En er staat een tekstje bij.

Probeer voortaan wat meer te letten op de render, zoals je kunt zien zitten er namenlijk nog lelijke zwarte outlines op. Aan de background kun je de volgende keer véél meer doen, En zorg dat je niet zo'n open vlak hebt zoals aan de rechterkant boven de tekst. Desondanks je dat dan wel wel goed hebt gedaan, namenlijk een gedeelte opgekleurd via deze kleine tekst.

Toch vind ik dit helaas niet zo'n hoog punt waardig,

5/10

In ieder geval succes met je volgende :bier:

Geplaatst:

OK bedankt voor je tip en rate maar over die render dit is de eerste keer dat ik render dus ik heb een beetje zitten prutsen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind deze hetzelfde als je andere sigs, de achtergrond is veel te simpel en past niet bij de render. En de tekst kost je ook wat beter zetten, 3/10.

Bewerkt: door Eros
Geplaatst:

Ik vind hem wat leeg, je sig. ! Pak volgende keer een wat kleinere maat(bv. 400*100 px) en kleur je bG wat meer op met brushes(dan enkel een gradient) en pak met de Color picker twee kleuren(voor en acher-kleur) van je render en gebruik die als BG inplaats van twee kleuren die niet echt samenpasssen...! Een naam met een leuk font zou hem ook wat meer opfleuren en wat meer brushesn, je kan jje render ook nog wat inblenden, dan staat hij nog mooier! Nu kan ik jammer maar een 4/10 geven! Maar laat je zeker weten(via PB ofzo) als je nog eens een nieuwe maakt! Dan rate ik hem terug en geef ik je hopelijk betere punten! Ik zou zeggen, volg mijn commentaar(+ die van de rest) en je volgende sig. is veel beter!

Rivel

Geplaatst:

Nee, ik vind ze allebei maar niks. Probeer zoals Djani zei tuts te volgen, want je zet het een beetje makkelijk in elkaar. Volg tuts, kijk naar andere sigs, en probeer van alles uit. Beiden geef ik een 4!

Geplaatst:

Ik vind je render wel goed alleen achtergrond blijft leeg probeer meer te brushen en lettertype wat verbeteren.

Geplaatst:

Ik ben het met de andere mee eens ,volg tuts

Maar de render past niet bij de achtergrond en het is nogal slecht gedaan nu geef ik je een

5/10

Greetings Syfes

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...