Jump to content

Help, hidden package's

j1mb0

Recommended Posts

Ik weet dat het cheaten is maar ik heb geen zin om al die hidden package's te zoeken, heeft iemand een cheat, trainer, mod, om al die packages te krijgen??
Een cheat, trainer of modification waardoor je alle Hidden Packages in één keer hebt bestaat volgens mij niet, maar wat wél bestaat is WikiGTA. Daar vind je een kaartje met daarop de locatie van alle 100 Hidden Packages: *KLIK*.

Hiermee zijn de Hidden Packages makkelijker te vinden, maar je zult ze wel nog even allemaal op moeten halen. Maar met een kaartje erbij kost het je helemaal niet zoveel tijd en bovendien kom je zo op een eerlijke manier dichterbij de 100 %. Ik zou zeggen: Print het kaartje uit, stap in Vice City in een helikopter en ga alle locaties langs. Zo zul je redelijk snel alle Hidden Packages gevonden hebben.

Delen op andere websites

Ik weet dat het cheaten is maar ik heb geen zin om al die hidden package's te zoeken, heeft iemand een cheat, trainer, mod, om al die packages te krijgen??
Een cheat, trainer of modification waardoor je alle Hidden Packages in één keer hebt bestaat volgens mij niet, maar wat wél bestaat is WikiGTA. Daar vind je een kaartje met daarop de locatie van alle 100 Hidden Packages: *KLIK*.

Hiermee zijn de Hidden Packages makkelijker te vinden, maar je zult ze wel nog even allemaal op moeten halen. Maar met een kaartje erbij kost het je helemaal niet zoveel tijd en bovendien kom je zo op een eerlijke manier dichterbij de 100 %. Ik zou zeggen: Print het kaartje uit, stap in Vice City in een helikopter en ga alle locaties langs. Zo zul je redelijk snel alle Hidden Packages gevonden hebben.

ok (maar wel jammer ik heb er 12... moet alles gaan afzoeken, en ik kan amper vliegen in hei...

maar bij ultimate trainer 2 is er wel een bestand dat heet hidden package's

Delen op andere websites

Er bestaat een tool voor wat jij wil. Bekijk eens deze pagina van Demarest. Hier staat ook een tool genaamd Shatterstorm. Deze tool is bedoelt voor het ophalen van de hidden packages. Bij de download zal ook een goede README zitten met een beschrijving over hoe je het moet gebruiken.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...