j1mb0 Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2007 Ik weet dat het cheaten is maar ik heb geen zin om al die hidden package's te zoeken, heeft iemand een cheat, trainer, mod, om al die packages te krijgen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2007 Ik weet dat het cheaten is maar ik heb geen zin om al die hidden package's te zoeken, heeft iemand een cheat, trainer, mod, om al die packages te krijgen??Een cheat, trainer of modification waardoor je alle Hidden Packages in één keer hebt bestaat volgens mij niet, maar wat wél bestaat is WikiGTA. Daar vind je een kaartje met daarop de locatie van alle 100 Hidden Packages: *KLIK*.Hiermee zijn de Hidden Packages makkelijker te vinden, maar je zult ze wel nog even allemaal op moeten halen. Maar met een kaartje erbij kost het je helemaal niet zoveel tijd en bovendien kom je zo op een eerlijke manier dichterbij de 100 %. Ik zou zeggen: Print het kaartje uit, stap in Vice City in een helikopter en ga alle locaties langs. Zo zul je redelijk snel alle Hidden Packages gevonden hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j1mb0 Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 april 2007 Ik weet dat het cheaten is maar ik heb geen zin om al die hidden package's te zoeken, heeft iemand een cheat, trainer, mod, om al die packages te krijgen??Een cheat, trainer of modification waardoor je alle Hidden Packages in één keer hebt bestaat volgens mij niet, maar wat wél bestaat is WikiGTA. Daar vind je een kaartje met daarop de locatie van alle 100 Hidden Packages: *KLIK*.Hiermee zijn de Hidden Packages makkelijker te vinden, maar je zult ze wel nog even allemaal op moeten halen. Maar met een kaartje erbij kost het je helemaal niet zoveel tijd en bovendien kom je zo op een eerlijke manier dichterbij de 100 %. Ik zou zeggen: Print het kaartje uit, stap in Vice City in een helikopter en ga alle locaties langs. Zo zul je redelijk snel alle Hidden Packages gevonden hebben. ok (maar wel jammer ik heb er 12... moet alles gaan afzoeken, en ik kan amper vliegen in hei... maar bij ultimate trainer 2 is er wel een bestand dat heet hidden package's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HerrieM Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2007 Er bestaat een tool voor wat jij wil. Bekijk eens deze pagina van Demarest. Hier staat ook een tool genaamd Shatterstorm. Deze tool is bedoelt voor het ophalen van de hidden packages. Bij de download zal ook een goede README zitten met een beschrijving over hoe je het moet gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.