Jump to content

Robberies


Indycar series

Recommended Posts

Ik zie net op wikigta dat je robberies kan doen,alleen hoe want ik probeer het en het werkt niet.Wie kan me helpen?

Groeten, Indycar series.

Bewerkt: door Indycar series
Link to comment
Delen op andere websites

Bij een Robbery moet je een winkel overvallen. Die 15 winkels staan omschreven op WikiGTA. Bij een Robbery moet je de man achter de kassa onder schot houden met een geweer. Je moet het geweer richten op de man. De Robbery is geslaagd als de man achter de kassa 1 of meerdere pakjes met geld op de toonbank heeft gelegd.

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk maakte ik altijd gebruik van machinegeweren. Ik maakte vooral veel gebruik van een Uzi. Ik denk dat het niet uitmaakt welk pistool of geweer je gebruikt. Je kunt bijvoorbeeld gebruik maken van een shotgun of een assultrifle.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de cassier ff niet onder schot houdt dan duikt ie idd meteen. Je kan dit doen tot je $1000 hebt, je hebt dan ook 3 wanted sterren. Dan kan je de cassier nog wel onder schot houden maar geeft ie geen geld meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een robberie telt altijd, op het moment dat jij geld hebt gepakt. Je kunt dit het verstandigste doen door een één-schot-één-dode geweer op de verkoper te richten, wachten tot het eerste pakketje op de toonbank ligt, dan in één beweging het pakketje pakken en de winkelier neerknallen. Hierdoor krijg je geen wanted level, en telt de robberie toch mee.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...