slechteverliezer Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Zou iemand deze voor mij kunnen doen, het gaat om het 2de deel van de laatste missie, die lukt me gewoon echt niet de save game zit bij de bijlage alvast bedankt en veel succes voor degeen die me kan helpen!! GTASAsf1.b
Bling Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Gehaald: End of the Line Beloning: Respect+ Extra: Storyline voltooid! Tijdens het behalen van deze missie, heb ik geen cheats en/of modificaties gebruikt. Verder wens ik je nog veel succes met de overige missies! Tevens wil ik je er even op wijzen om in het vervolg het lijstje uit de regels te gebruiken, zodat het voor de degene die de aanvraag gaat voltooien wat overzichtelijker is.
slechteverliezer Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Gehaald: End of the LineBeloning: Respect+ Extra: Storyline voltooid! Tijdens het behalen van deze missie, heb ik geen cheats en/of modificaties gebruikt. Verder wens ik je nog veel succes met de overige missies! Tevens wil ik je er even op wijzen om in het vervolg het lijstje uit de regels te gebruiken, zodat het voor de degene die de aanvraag gaat voltooien wat overzichtelijker is. aight, thz man, zal ik doen
Recommended Posts