spoeky Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Hey Ik zit met een probleem. In het menu van San Andreas staat dat ik versie 1.01 hebt. Ik heb gelezen dat je dan niet goed kan modden. Maar downgraden naar Versie 1 lukt niet. Hij zegt dat ik al versie 1 hebt. Dus heb ik Main en Script verplaats met versie 1 Main en Script. Maar hij geeft nog steeds aan in met menu dat ik versie 1.01 heb! Mij vraag is: Heb ik nou versie 1 of versie 1.01? Reageren
.Timothy Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 (bewerkt) Ik zal het verhaal met de Versies even uitleggen: Wegens vertraging tussen Station Zoekfunctie en Station 'Welke versie?' tijdelijk geschrapt... Schrapping opgeheft en Quote geplaatst : Je hebt 3 versies. V1, V1.1 en V2.V1: Je ziet niks rechtsonder in het beginscherm. V1.1: Je ziet het rechtsonderin staan. V2: Je ziet het rechtsonderin staan. Modden: V1: Kan, wel bugs. V1.1: Kan, geen bugs. V2: Kan niet, geen bugs. Het verhaal: Eerst, toen er nog helemaal geen Hot Coffee Mod was, had R*, die nog helemaal niet aan meerdere versies dacht, GTA: San Andreas geïntroduceerd. Een aantal modders had toen verborgen sex[/font]scenes weten te vinden. Zij hadden toen een mod gemaakt waarin je dat zag. R* had al een keer voor de rechter moeten staan en wou dit toen natuurlijk niet. Ze brachten V2 uit, deze versie was niet meer te modden. R* was zo slim om gelijk wat vervelende bugs eruit te halen. V1 ging per direct van de markt en V2 kwam er voor in de plaats. Fans van GTA: San Andreas vonden het niet leuk dat je niet meer kon modden. Ze brachten toen een patch uit dat je wel kon modden en dat de bugs eruit waren. DAT is nu V1.1 geworden. V1 en V1.01 zijn dus precies hetzelfde, behalve dat je in V1.01 kan modden. V2 lijkt ook weer op V1.01 omdat je in V1.01 niet de Bugs hebt die je in V1 wel hebt en V2 ook niet hebt. De beste versie is dus V1.01 en ik zie dan ook geen reden om over te gaan naar V1.Update: Overigens klopt het niet wat jij zegt met 'ik heb gehoord dat je in V1.01 niet goed kan modden'. Dit is juist wel zo! In V2 kan je niet modden. Daar kom je wel achter als je het bovenstaande goed doorleest. VWO-er Bewerkt: 8 april 2007 door VWO-er Reageren
spoeky Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Ik zal het verhaal met de Versies even uitleggen: Wegens vertraging tussen Station Zoekfunctie en Station 'Welke versie?' tijdelijk geschrapt... Schrapping opgeheft en Quote geplaatst : Je hebt 3 versies. V1, V1.1 en V2.V1: Je ziet niks rechtsonder in het beginscherm. V1.1: Je ziet het rechtsonderin staan. V2: Je ziet het rechtsonderin staan. Modden: V1: Kan, wel bugs. V1.1: Kan, geen bugs. V2: Kan niet, geen bugs. Het verhaal: Eerst, toen er nog helemaal geen Hot Coffee Mod was, had R*, die nog helemaal niet aan meerdere versies dacht, GTA: San Andreas geïntroduceerd. Een aantal modders had toen verborgen sex[/font]scenes weten te vinden. Zij hadden toen een mod gemaakt waarin je dat zag. R* had al een keer voor de rechter moeten staan en wou dit toen natuurlijk niet. Ze brachten V2 uit, deze versie was niet meer te modden. R* was zo slim om gelijk wat vervelende bugs eruit te halen. V1 ging per direct van de markt en V2 kwam er voor in de plaats. Fans van GTA: San Andreas vonden het niet leuk dat je niet meer kon modden. Ze brachten toen een patch uit dat je wel kon modden en dat de bugs eruit waren. DAT is nu V1.1 geworden. V1 en V1.01 zijn dus precies hetzelfde, behalve dat je in V1.01 kan modden. V2 lijkt ook weer op V1.01 omdat je in V1.01 niet de Bugs hebt die je in V1 wel hebt en V2 ook niet hebt. De beste versie is dus V1.01 en ik zie dan ook geen reden om over te gaan naar V1.VWO-er Ok, bedankt! Ik heb een paar mods namelijk die het niet doen. Daarom wou ik V1 proberen. Maar het zou wel aan de mods liggen. Dus ik hou nu gewoon v1.01. Bedankt! Reageren
GTA_XP Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Ik had eerst v 1.01, daar kon ik niet mee goed opschieten. Want de mods doen het niet goed, dus was ik het om v1.01 te hebben. En heb ik aan een systeembeheerder op mijn stage gevraagd of hij de echte v1 had. Tot mijn verbazing heeft hij het wel, heb ik het gevraagt of ik het mag lenen. dat mocht. Sinsdien heb ik v1 en alles verloopt op zijn rolletjes, zonder fouten en bugs. Dus is v1 de beste versie om te modden. Reageren
.Timothy Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 (bewerkt) Ik had eerst v 1.01, daar kon ik niet mee goed opschieten.Want de mods doen het niet goed, dus was ik het om v1.01 te hebben. En heb ik aan een systeembeheerder op mijn stage gevraagd of hij de echte v1 had. Tot mijn verbazing heeft hij het wel, heb ik het gevraagt of ik het mag lenen. dat mocht. Sinsdien heb ik v1 en alles verloopt op zijn rolletjes, zonder fouten en bugs. Dus is v1 de beste versie om te modden. Dat vind ik dus best wel vreemd omdat V1 en V1.01 precies gelijk zijn met het modding-gebeuren. V1.01 zou dus precies gelijk moeten zijn, m.u.v. de bugs die er in V1 wel in zaten. V2 heeft dan ook weer niet de bugs die er in V1 in zaten maar daarin kan je dan weer niet modden.Waar heb je dan problemen mee in V1.01? Met modden of met bugs? VWO-er Bewerkt: 9 april 2007 door VWO-er Reageren
GTA_XP Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Ik had eerst v 1.01, daar kon ik niet mee goed opschieten.Want de mods doen het niet goed, dus was ik het om v1.01 te hebben. En heb ik aan een systeembeheerder op mijn stage gevraagd of hij de echte v1 had. Tot mijn verbazing heeft hij het wel, heb ik het gevraagt of ik het mag lenen. dat mocht. Sinsdien heb ik v1 en alles verloopt op zijn rolletjes, zonder fouten en bugs. Dus is v1 de beste versie om te modden. Dat vind ik dus best wel vreemd omdat V1 en V1.01 precies gelijk zijn met het modding-gebeuren. V1.01 zou dus precies gelijk moeten zijn, m.u.v. de bugs die er in V1 wel in zaten. V2 heeft dan ook weer niet de bugs die er in V1 in zaten maar daarin kan je dan weer niet modden.Waar heb je dan problemen mee in V1.01? Met modden of met bugs? VWO-er Ik had met de v1.01 allebei de problemen, bugs en met modden. Ik snap het ook niet zo goed, maar het is echt waar. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Ik had eerst v 1.01, daar kon ik niet mee goed opschieten.Want de mods doen het niet goed, dus was ik het om v1.01 te hebben. En heb ik aan een systeembeheerder op mijn stage gevraagd of hij de echte v1 had. Tot mijn verbazing heeft hij het wel, heb ik het gevraagt of ik het mag lenen. dat mocht. Sinsdien heb ik v1 en alles verloopt op zijn rolletjes, zonder fouten en bugs. Dus is v1 de beste versie om te modden. Dat vind ik dus best wel vreemd omdat V1 en V1.01 precies gelijk zijn met het modding-gebeuren. V1.01 zou dus precies gelijk moeten zijn, m.u.v. de bugs die er in V1 wel in zaten. V2 heeft dan ook weer niet de bugs die er in V1 in zaten maar daarin kan je dan weer niet modden.Waar heb je dan problemen mee in V1.01? Met modden of met bugs? VWO-er Ik had met de v1.01 allebei de problemen, bugs en met modden. Ik snap het ook niet zo goed, maar het is echt waar. Bij mij werkt v1.01 nochtans wel, qua modden... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.