Damos Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Hey ik heb simcity 4 en die huizen enzo worden opeens oud enzo maar hoe kan ik deze renoveren zodat zze ze verdergaan bouwen? Reageren
.Timothy Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 (bewerkt) Ik heb zelf ook SimCity 4 en ik wist het eerst ook niet. Ik dacht dat je WIC-meter dan in de min stond waardoor er weinig vraag naar huizen was. Hierdoor worden een aantal huizen niet opgeknapt omdat er geen vraag naar is. Ik zou dus zorgen dat er meer Sims in je stad gaan wonen door goed naar de aantrekkelijkheid te kijken en die te verbeteren. Zo komen er meer Sims wonen en gaan ze het waarschijnlijk ook eerder opknappen. VWO-er BTW, is dit niet een RTS(Real Time Strategy)-Game? >>> Door Dutchy3010: Verplaatst <<< Bewerkt: 9 april 2007 door Dutchy3010 Reageren
Damos Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2007 en nog een vraag hoe krijg je de mensen aan het werk dat is zo raar genoeg banen maar veel werklozen Reageren
.Timothy Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Dat kan komen door hun opleiding. Als je bijvoorbeeld High-Tech industrie hebt maar een hele lage opleiding, zal je geen werk krijgen. In de realiteit is dat ook zo. Je moet een goede opleiding hebben om iets te kunnen. Andersom zal het misschien wel meevallen maar iemand met een hoge opleiding zie ik nou niet één-twee-drie op het platteland als boer werken. Je zult dus ook de opleiding moeten aanpassen aan het werk. Een baas wil wel een goedopgeleide werknemer hebben. VWO-er Reageren
Nickonly Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Hey ik heb simcity 4 en die huizen enzo worden opeens oud enzo maar hoe kan ik deze renoveren zodat zze ze verdergaan bouwen? Dat mensen hun huizen verlaten kan meerdere redenen hebben. Hieronder noem ik er een paar: De sims hebben geen water. Geen water, geen leven. De sims hebben geen electriciteit. Geen stroom, geen leven. De sims hebben geen werk. Als je geen werk hebt, kan je ook niet leven. De sims hebben geen veiligheid. Je sims moetten natuurlijk wel bevijligd zijn door de politie en brandweer. De sims hebben geen gezondheid. Niemand wil in een zieke stad wonen. De sims hebben geen educatie. Als er geen school is, wil je er toch niet wonen? De sims hebben geen recreatie mogenlijkheden. De sims moetten zich kunnen ontspannen. Anders is het ook niet aantrekkelijk Als dat allemaal goed zou zijn, dan zouden je sims gewoon in hun huisies blijven moetten wonen! en nog een vraag hoe krijg je de mensen aan het werk dat is zo raar genoeg banen maar veel werklozen Je moet om banen te creëren of industrie maken, of commercieel gebied maken. Dit gebied moet ooknog een waterleiding, stroom en een verbinding met de infrastructuur hebben. Dat laatste is ook erg belangrijk. Je sims moetten wel in staat zijn om van hun huis naar hun werk te gaan. Dit kan door verschillende transport mogenlijkheden, waaronder gewoon de auto. Maar, sims hebben geen zin om helemaal naar de andere kant van de stad te rijden, om bij hun werk te komen. Deze gebieden moetten dus ook redelijk dicht bij de woonplaatsen liggen. Wat jou probleem is denk ik, is dat je geen genoeg gebieden hebt, die hieraan voldoen. Want die banen meter waar je op wijst, die geeft aan hoeveel banen er bezet zijn, en niet hoeveel er vrij zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.