gybrus Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 (bewerkt) Guten tag. Ik heb weer eens een sig gemaakt toen ik de render/plaatje zag dacht ik gelijk aan as cold as ice van Foreigner. Ik ga mischien nog een animatie eraan toevoegen. We zien wel. Sig: V1 V2 Origineel: Rates and comments please Grats Bewerkt: 8 april 2007 door Dhr.Gybrus Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Ziet er weer geweldig uit G.. Ik heb er opnieuw helemaal niks op aan te merken, behalve het (niet weerspiegelende) haar dat achterin een beetje bondachtig is aangepast. Dit had je beter kunnen laten doorlopn via het blonde haar dat ze van zichzelf heeft. Verder is dit weer een zoveelste sig waar je als maker apetrots op mag zijn, 9.5 KUTGW Reageren
gybrus Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2007 (bewerkt) Ziet er weer geweldig uit G..Ik heb er opnieuw helemaal niks op aan te merken, behalve het (niet weerspiegelende) haar dat achterin een beetje bondachtig is aangepast. Dit had je beter kunnen laten doorlopn via het blonde haar dat ze van zichzelf heeft. Verder is dit weer een zoveelste sig waar je als maker apetrots op mag zijn, 9.5 KUTGW Ik snap je niet helemaal :/ Kleine aanpassing EDIT: origineel :O Grats Bewerkt: 8 april 2007 door Dhr.Gybrus Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Persoonlijk vind ik deze versie dus een stuk mooier, vandaar voor deze een 9.9 Perfect zijn ze namenlijk nooit Reageren
gybrus Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Hehe Bedankt penny ik heb het gevoel dat de qualiteit van het origineel beter is geworden in mijn sig :/ Iemand nog rates Grats Reageren
Rivel Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 (bewerkt) Ik vind hem schitterend! Mooie weerspiegeling! Font past goed! Kleuren(maar die zaten al in je pic), leuk bewerkt! 10/10! Geen - punten! Rivel Bewerkt: 8 april 2007 door Rivel Reageren
.Djanick Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 ik vind het orginele toch mooier dan de plaatjes die jij hebt gemaakt. waarom? rate, je hebt die vrouw zelf in die spiegel laten weerspiegelen toch maar de weerspiegeling klopt echt niet *ik weet niet hoe ik het kan uitleggen* de hoofd staat tever weggedraaid om een goeie weerspiegeling te zijn, laat ik het zo zeggen dan. ja en bij V1 dat haar.. wat valt er over te zeggen, ikzelf vind het eerlijk gezegd lelijk, het lijkt zo totaal niet meer op haar. 7/10 Reageren
Eros Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 (bewerkt) Mooie photomanip, font past er ook goed bij, ik geef je een 9/10. KUTGW Bewerkt: 8 april 2007 door Eros Reageren
gybrus Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2007 ik vind het orginele toch mooier dan de plaatjes die jij hebt gemaakt. Dat is niet zo best... waarom?rate, je hebt die vrouw zelf in die spiegel laten weerspiegelen toch maar de weerspiegeling klopt echt niet *ik weet niet hoe ik het kan uitleggen* de hoofd staat tever weggedraaid om een goeie weerspiegeling te zijn, laat ik het zo zeggen dan. ja en bij V1 dat haar.. wat valt er over te zeggen, ikzelf vind het eerlijk gezegd lelijk, het lijkt zo totaal niet meer op haar. 7/10 Als je iets original noemt verander je er meestal niks aan omdat het anders niet meer original is u know. en het is geen spiegel eerder een soort ijsblok. dan weet je nog niet hoever het hoofd van dat blok du ijs af is waardoor de weerspiegeling weldegelijk klopt. omdat het ook nog eens een foto is en niet zelf gemaakt(ik heb het over het original) klopt de weerspiegeling gewoon.. Naja... lowest rate dus een 7 :O Grats Reageren
gta-pilot Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 sorry maar ik vind hem niet echt mooi het lijkt nogsteets het zelfe allen het bje die shaduiw in het ijs anders gemaakt en alleen het hooft gebruikt dus een 6 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.