Ice Banana Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Hahaa, ja inderdaad. Dat komt nu en dan eens voor dat een Rustler (dat vliegtuigje) opeens ergens rond jouw heen neerstort. Zelf weet ik helaas niet waarom, maar het is best wel geinig af en toe. Waarschijnlijk is het zo'n Random event. Het vliegtuigje raakt in problemen en stort neer. Waarschijnlijk om een realishtisch gevoel weer te geven dat er elk moment een vliegtuig kan naarstorten. Uiteraard, kijk naar het model van het vliegtuig, dat is zo'n oude WW2 spitfire (geloof ik). Geen flauw idee, ik denk dat het gewoon een Random Event is Reageren
Timske Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Had ik eerst ook.. Alleen bij mij zat er eerst een Andromada vast in een gebouw en kreeg hem niet kapot geschoten :S Reageren
Sprutch Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 (bewerkt) Ik was op weg van de ene kant van het platteland naar de ander, storte een Rustler neer, auto's om me heen ontplofte, behalve de mijne Bewerkt: 19 juli 2008 door Sprutch Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Ik was vanmiddag bezig met de laatste opdracht van de Quarry, ik zat in de hijskraan .. knalt er een Rustler tegen die kraan aan. Dat was even schrikken, maar blijkbaar is CJ niet te doden in een hijskraan. Ook de Dumper werd niet geraakt dus ik kon fluitend verder met die opdracht, maar toch best grappig. Reageren
nintendo5998 Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 ik als ik over de brug van san fierro airport ga met ne at-400 dan ontploft die. zeer irritant. ik was eens in de woestijn aan het rijden wanneer er ineens een vliegtuig op mij valt. ik dood Reageren
vw53steven Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 ik was oester aan het verzamelen in sa en toen ik er een gepakt had in een soort vijver kwam er een beagle uit de lucht vallen midden in die vijver Reageren
simply Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Ik liep een keertje op de strip in LV hoorde ik een harde knal ik kijk omhoog bleek dus dat er een vliegtuig tegen een gebouw was opgeknald Reageren
Black Vegetable Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Ik heb al een hele verzameling foto'svan vliegtuigcrashes in SA, ik wist niet dat jullie dat ook deden. Ik vind het altijd erg spectaculair om dat zo te zien. Speciale gevallen: Recht op een Xoomer Gasstation Op een gang tijdens een gangwar Bij het mythhunten in de badlands, ik schrok me dood Salutations, Reageren
GTA freakje Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 (bewerkt) Ik was eens bezig met de missie high noon, komt er een beagle aangevlogen en knalt neer. Pulaski scheurt er gewoon langs en bij mij ontploft ie (natuurlijk). Missie gefaalt. En ik wou eens naar Mad Doggs Mansion voor een missie, hoor ik een paar knallen. Lag er een cropduster op de uitrit. (zie foto) Bewerkt: 21 augustus 2008 door GTA freakje Reageren
Die Hard Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Ik heb wel eens gehad dat ik (volgens mij) een Wanted-Level van 5 had en er een aantal irritante F.B.I. Ranchers achter mijn Stafford aanreden. Ik reed over het bouwterrein bij je garage in Doherty en toen stortte er een Rustler vlak voor de eerste F.B.I. Rancher neer, er volgde een serie explosingen waardoor de rest van die F.B.I. Ranchers een niet-te-inhalen achterstand kregen. Voor de rest niet al te veel problemen gehad en het Easter Bay Airport makkelijk gehaald en de stad uitgevlogen, waarna ik mijn Wanted-Level kwijt was. Mvg, Die Hard Reageren
Addicted2 Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 IK zat net te chillen met mijn gang in grove str met een 3 ster knalt er een rustler tegen de politiehelikopter aan ik blij LoL en als je zes sterren hebtkrijg je spierpijn Ik had laats dat er een rustler voor me neerstortte voor de burger shot bij juniper hill Heb er wel wat foto's van alleen staat op ps Reageren
zezima0014 Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Had eens gehad: Was echt vet lachen: was in SF met een getunede auto naar mijn garage aan het rijden. Ik was er bijna. Maar net toen ik mijn garagedeur opendeed door er voor te gaan staan, kwam er een Rustler af en vloog die gewoon men garage in, terwijl ie eerst nog me vette bak had geraakt, en zo in de problemen was geraakt. Natuurlijk loop ik eventjes weg, toen da vliegtuig ontplofte, toen ik terug kwam stond alles in lichterlaaie, dus ook mijn vette bak! :duh: :duh: Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Ik heb nog maar 1 keer meegemaakt dat er een vliegtuig voor m'n neus neerstortte, ik wil dat vaker meemaken, da's vet Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 da's vet Behalve als je bijna klaar bent met een lastige / moeilijke missie en er knalt vlak voor het einde een vliegtuig op je snufferd ... dan is het niet meer zo vet. Reageren
nintendo5998 Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 daar heb je een punt ik was in tierra robana aan het stunten en toen ik van die lange plank wou afspringen vloog er een vliegtuig tegen mij Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.