vw53steven Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 ik zie ook vaak vliegtuigen chrachen of hoe je het ook spel, maar wat voor soort vliegtuigen vliegen er eigelijk allemaal rond? deze heb ik allemaal gezien in de lucht *cropduster *beagle *rustler *en een raar snel knipperend licht dat een vliegtuig moet voorstellen maar dat niet helemaal gelukt is van R* een misluking in het spel dus. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 ik zie ook vaak vliegtuigen chrachen of hoe je het ook spelWat dacht je van: neerstorten? maar wat voor soort vliegtuigen vliegen er eigelijk allemaal rond?Klik rechtsbovenaan op Walkthrough dan links in de kantlijn op GTA San Andreas, onderaan klik je vervolgens bij Features op Voertuigen en je krijgt een lijst van alle voertuigen. Sorteer dan de kolom 'Voertuig' en je zal alle Luchtvoertuigen netjes onder elkaar te zien krijgen. Kind kan de was doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.