Jump to content

Vliegtuigcrashes

Recommended Posts

Geplaatst:
Een keer reed ik op een Freeway door zuid-San Fierro op de snelweg, reed ik even niet op de baan en later kwamen vangrails. Ik reed dus over het gras langs de snelweg, ik wou een wheelie maken dat mislukte want ik ging naar rechts (een beetje omhoog). Toen ging ik weer omlaag langs de snelweg. Dan kwam er opeens een helikopter van die berg afvallen waardoor mijn motor erg veel ronddraaide. Dit zorgde voor vele ontploffingen en een kettingbotsing. Het rare was dat ik wanted kreeg onder die ontploffingen terwijl ik niks had gedaan! Ik ging dood door alle ontploffingen.. Jammer had ik mijn camera niet bij om een foto te maken..

Ik krijg wanted als er een politie motor tegen mij botst. Ik sta stil in een auto en er ramt mij een politie motor van opzij en krijg een sterretje

• Reacties 151
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

6

• tjoef

6

• Blue Yoshi 97

5

• GTA freakje

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Nou nu de mijne :bonk:

1.Ik scheurde laatst met me Elegy door de woestijn en ik was net effe gaan eten in Fort Carson (Dat resturantje daar in het noorden).Daarna pakte ik mijn Elegy en reed richting Big Ear.Toen ik daar was kwam een Rustler aanvliegen en voolg vol tegen mijn Elegy en een andre wagen Ik? MORSDOOD!

Dat was hem dan

Geplaatst:

Nou ik had eens een keer stond ik op een gebouw te sniperen en toen kwam een stuntplane aanvleigen.

Dus ik schiet voor de grap op de stuntplane tegen de propeller. Op een of andere manier "schrok"de piloot ze kapot en vloog een gebouw in :bonk: :$. Ik had me kapot gelachen!!

Greetz Wecked!!

P.S. Bijna 100 posts!!

Geplaatst:
Nou ik had eens een keer stond ik op een gebouw te sniperen en toen kwam een stuntplane aanvleigen.

Dus ik schiet voor de grap op de stuntplane tegen de propeller. Op een of andere manier "schrok"de piloot ze kapot en vloog een gebouw in :bonk: :$. Ik had me kapot gelachen!!

Greetz Wecked!!

P.S. Bijna 100 posts!!

Da's gek, ik heb nog nooit een stuntplane zien vliegen, dacht dat er alleen rustlers vlogen :bonk:

Geplaatst:

Ik heb wel eens een leuke crash meegemaakt.

Ik deed toen de Quarry missies. Tijdens de laatste missie strote een rustler

naar beneden en knalde tegen de duper waar ik het lijk en de motor in moest

leggen. Mission failed!!

Hoe groot is de kans dat er een vliegtuig tegen die

dumper moest vliegen. :bonk:

Geplaatst:

Ik dacht dat het een stuntplane was. Kan ook een rustler zijn ik weet alleen niet hoe die vliegtuigen heten :puh::p

Greetz Wecked

Geplaatst:

ik heb een keer gehad dat ik door een dorpje reed zag ik

een vliegtuig op de grond liggen ik ging er naar toe en toen probeerde

hij weg te vliegen

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind het heel raar, want het is wel dat ik heel vaak vliegtuigen langs zie vliegen maar ik heb nog nooit gezien dat er een vliegtuig echt neerstort :?

Bewerkt: door terrorkruimel
Geplaatst: (bewerkt)

Zo vaak bij mij, eentje schepte mij zelfs en ik zat met 2 players op ps2 in een auto draaide ik me om zie ik een AT-400 neerstorten! :bonk::schater:

Bewerkt: door Agent Kellerman
Geplaatst:

In de desert storte bijna een vliegtuig op CJ neer. :bonk: Ook is er een keer een vliegtuig neergetort op de weg voor je savehouse in Mulholland. Niet madd dogs crip! Ik kwam er aan rijden en toen lag dat vliegtuig daar.:puh:

Geplaatst:

Ja, ik heb wel eens iets plezant meegemaakt, het ging namelijk zo:

Ik was aan parachutespringen van een redelijk hoge hoogte. Als ging perfect tot er een vliegtuigje recht op mij vloog!

Echt toeval. Ik was wel wasted, maar het was wel een grappige ervaring. San Andreas is zóó groot, en toch word je nog doodgevlogen door een vliegtuigje.

Geplaatst:

lol :schater:

Bij mij was het echt toevallig, ik wou zo'n foto maken voor zo'n Photo Opp, ergens 1 van de eerste 10, ergens bij zo'n hoog punt helemaal aan het zuiden van San Fierro.

Ik pakte m'n camera, zag dat dingetje waar je een foto van moet maken, dus ik zat te richten en net voordat ik hem wilde maken kwam er in m'n beeld opeens een vliegtuig van (HEEL) dichtbij van de rechterkant aanvliegen, en ik schik me de tering[/font], en toen maakte ik de foto, en nu staat er een heel stuk van dat vliegtuig op maar hij was wel gelukt :dans: q;þ

PS: Wil die foto later nog wel uploaden lol ziet er wel geinig uit

Geplaatst:

Ik heb mijn Beagle gemod naar een Andromada.

Die is helemaal Solid.

en als er een krappe ruimte is waar een gewone Beagle net door kan knalt de Andromada daar tegenaan.

dat is wel grappig.

en laatst vloog er een rustler tegen mijn Hydra aan toen ik aan het vliegen was.

En heeft iemand al een AT400 in de lucht gezien.

Ik zag er 1 toen ik op het plein van Grove St. stond.

Toen zag ik een AT400 in de lucht

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...