Agent Kellerman Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 4 Post (ofzo) hierboven had ik dat al gemeld met dat AT-400 gedoe Reageren
st0rm Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 bij mij vlakbij je vliegveld die je moet kopen is een dorpje waar je pulaski moet vermoorden daar sit in de bergen een soort gat en de hele tijd als ik daar onder door ga vliegt er een rustler tegen de berg aan en stort neer das best wel grappig om te sien:P Reageren
GTA_XP Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 Town ik op Mount was, vloog een Beagle recht tegen een berg aanknallen!! Tsjonge jonge sommige piloten zijn echt zo dronken bezig!!! Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 (bewerkt) Area 69, werd er een vliegtuig uit de lucht geschoten, ook wel Komich hoe hij volop op Area 69 neerstorte Hoe venietig je je eigen legerbasis? Bewerkt: 18 april 2007 door Agent Kellerman Reageren
Kaneda1 Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 (bewerkt) Ja, ik heb wel eens iets plezant meegemaakt, het ging namelijk zo:Ik was aan parachutespringen van een redelijk hoge hoogte. Als ging perfect tot er een vliegtuigje recht op mij vloog! Echt toeval. Ik was wel wasted, maar het was wel een grappige ervaring. San Andreas is zóó groot, en toch word je nog doodgevlogen door een vliegtuigje. ik wil em zien! Ik heb mijn Beagle gemod naar een Andromada.Die is helemaal Solid. en als er een krappe ruimte is waar een gewone Beagle net door kan knalt de Andromada daar tegenaan. dat is wel grappig. en laatst vloog er een rustler tegen mijn Hydra aan toen ik aan het vliegen was. En heeft iemand al een AT400 in de lucht gezien. Ik zag er 1 toen ik op het plein van Grove St. stond. Toen zag ik een AT400 in de lucht ik heb er zelfs vreemd genoeg een stuk of 7 AT-400 in 1 minuut allemaal in doherty zien vallen ik heb er zelfs screenies van als je ze wil zien hier is een filmpje die ik heb gemaakt van een grashende (leip woord) rustler http://nl.youtube.com/watch?v=Et0U5aBJbuQ Bewerkt: 2 augustus 2007 door Kaneda1 Reageren
PrI3sT Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 ik was aan het daten met katie valt er juist een rustler naast ons zeker gevolg ik had nog een ietsiepietsie beetje leventjes over maar katie tja dood date mislukt Reageren
Limbolander Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 i kreed rond in san fierro zijn toch allemaal die straten die omhoog en omlaag gaan zeg maar? heletijd stukje scheef stukje recht etc etc? nou ik rijd dus naarboven zie ik ineens iets groots boven me ik denk WTF is dit dan gek.. crasht dat vliegtuig stukje verder op een veldje neer ik rijd erheen en denk lol vette shit Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Eerst op de snelweg,Ik reed met een bullit over de mount chilliad,Komt er op eens een vliegtuig met een rotvaard bijna op me bullit vallen ik zeg :jemig jemig jemig je kan ook gewoon zeggen dat je wilt landen Reageren
pasgal Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 ik heb nog nooit een vliegtuig zien neerstorten lijkt me wel cool om te zien Reageren
Galiorix Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 ik heb nog nooit een vliegtuig zien neerstorten lijkt me wel cool om te zien Nou , meestal merk je er weinig van en hoor je alleen een explosie. Het echt zien van een crash gebeurt bijna nooit , of je moet vreselijk geluk hebben. greetz Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 Ik had net 5 sterren wanted level. En ik zat in een rustler. Dus ik krijg ik Hydra's achter me aan. Ik schiet die hydra's uit de lucht om niet dood te gaan. Let ik later niet op. Knalt er een Beagle op me. WASTED!. Reageren
san andreas piloot Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 ik vloog is met een hunter met 5 sterren en hangt die politie helikopter voor mij knalt die hydra er tegen aan Reageren
PowerPats Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 Iedereen zegt dat er AT-400's neerstorten maar volgens mij is dat niet eens mogelijk maar in ieder geval ik heb alleen maar een vliegtuigcrash meegemaakt dat was toen ik in downtown los santos uit de zip liep en er een beagle neerstorte op een hele rij auto's dat was vet om te zien !!! Reageren
WackoX Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Ik heb wel een keer meegemaakt dat er een andromada op me neerstorte in de desert, Natuurlijk hardstikke dood Reageren
Dastard Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Ik heb wel een keer meegemaakt dat er een andromada op me neerstorte in de desert,Natuurlijk hardstikke dood Offtopic: Hoe is dat nu mogelijk dat er een Andromanda op je valt,dat vliegtuig is aleen te zien in de missie "Stowaway"? Ontopic: Jah gesteren ging ik ffe op cruise met me auto in SF en toen ging ik op me gemak naar de burgershot kwam ik buiten zit er een cop achter een carjacker "BOEM" alle autos in een rijtje ontploft Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.