Bigstijn Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Maargoed, ik zie NOOIT vliegtuig crashen.Waar komen de meeste vliegtuig crashen? Als je GTA San Andreas 100% hebt behaald, zullen er veel meer crashes komen. Als je 100% hebt, zal er bij elke savegame die 100% die je laad, altijd een vliegtuig langskomen als je hem start en uit het savehouse bent. Ook zullen er veel onverwachts crashen zoals op plekken als Mount chilliad, of bij Las Venturas. Het maakt niet zo gek veel uit waar je bent, de meeste crashen als je het totaal niet verwacht/ wil. Reageren
Rev4n Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Ik was een keer kleren aan het zoeken bij de zip in san fierro kon helaas niks vinden, toen ging ik terug naar buiten komt er in een keer een vliegtuig voor mijn neus neerstorten [en dat filmpje dat die gast op een quad rijd en dan in een keer tegen een vliegtuig sprignt is dat niet in scene gezet omdat het er wel zo uitziet,want die gast die dat heeft meegemaakt wist dat dit zou gebeuren. kan ook zijn dat hij rewind heeft gebruikt ] Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 net had ik er ook eentje ik had net voor een paar duizend eurotjes wapens gekocht en een sportkar helemaal opgeknapt voor kei veel geld en knalde er een kei groot wit vliegtuig op (ik denk de atroma ofzoiets ) dus zo als je meschien eerder al las in dit topic. dan weetje dat ik altijd de lul ben maar baalde erwel van eigenlijk gr. fiegel5 Reageren
PowerPats Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Ik zie altijd alleen maar van die kleine flutvliegtuigjes neerstorten ik zou wel eens een grote vliegtuig willen zien. Wat ik wel doe is een vliegtuig spawnen en dan afstand bestuurbaar maken dat ik de vliegtuig kan besturen zonder dat ik erin zit. En da neerstorten maar Reageren
GTA freakje Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 net had ik er ook eentje ik had net voor een paar duizend eurotjes wapens gekocht en een sportkar helemaal opgeknapt voor kei veel geld en knalde er een kei groot wit vliegtuig op (ik denk de atroma ofzoiets )dus zo als je meschien eerder al las in dit topic. dan weetje dat ik altijd de lul ben maar baalde erwel van eigenlijk gr. fiegel5 dat is een andormada. een keertje reed ik over mound chilliad en toen werd ik van me sanchez afgebeukt door een rustler ik had het overleefd maar de rustler knalde tegen de berg en mijn sanchez vloog eraf. P.S. altijd als ik naar buiten ga vliegt er een AT-400. pak dan meteen me HSRL (heat seeking rocket launcher) en schiet erop. jammer genoeg mis ik altijd en ben ik weer veel raketten kwijt. Reageren
Visser23 Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 vandaag ik was met een missie bezig bijna klaar komt een stuntplane me bezoeken xD hij land precies op mijn hoofd... Reageren
tjoef Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 [en dat filmpje dat die gast op een quad rijd en dan in een keer tegen een vliegtuig sprignt is dat niet in scene gezet omdat het er wel zo uitziet,want die gast die dat heeft meegemaakt wist dat dit zou gebeuren.kan ook zijn dat hij rewind heeft gebruikt ] Ik denk dat het echt is, ik heb namelijk ook al eens zo iets meegemaakt. Toen ik van Mount Chilliad sprong met een Sanchez, vloog er echt waar een Rustler tegen mijn crosserke, ik naar beneden getuimeld en tegen een rotswand gesmakt en... Reageren
Gta-Master100 Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Toen ik voor de eerste keer in Ammmunation kon kopen,had ik lekker mijn wapenzak volgegooid. Ga ik naar buiten in men getunde Low rider komt er oppeens vol zo n Beagle op me flikkeren, IK DOOD AUTO WEG WAPENS WEG Reageren
GTA freakje Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 (bewerkt) heerlijk die crashes. soms dan ga ik naar de blueberry acres en wacht op een vliegtuig. als er een komt tik ik CPKTNWT in en dan BOEM! het vliegtuig stort ook neer. Zo grappig. Powerpats:kan vliegtuigen besturen op afstand dan? Bewerkt: 5 december 2007 door GTA freakje Reageren
moechy Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Ja hoe doe je dat dan zo'n vliegtuig op afstand besturen? Want dat zou wel leuk zijn:p.The strip onveilig maken >>> Door Bling: Gelieve reacties/vragen op andermans post gewoon via PB te geven/stellen. <<< Reageren
Dastard Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Gisteren nog eens SA gespeeld,mooi weer,Super GT,mooie kleren,ik parkeer me auto bij het strand van LS,en ik stap uit BOEM vloog er een Beagle tegen mij aan(was heel druk btw ) Reageren
game~skater Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 ik reed met mijn coach (vol geladen met 7 gangmembers) naar SF ben ik eindelijk halverwege valt er een rustler op mijn dak: 8 doden waarvan 5 zwaar Reageren
WackoX Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Hoe kunnen er nou 8 doden zijn en 5 zwaar gewonden terwijl je maar 7 gangmembers bij je hebt + jezelf? beetje off-topic maargoed. Reageren
tjoef Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 Hoe kunnen er nou 8 doden zijn en 5 zwaar gewonden terwijl je maar 7 gangmembers bij je hebt + jezelf?beetje off-topic maargoed. Dat is dus een grapje Hij wil zeggen dat er 8 man dood is en 5 van die 8 zijn zwaar dood Ontopic: Ik was eens met de n00bmode aan het spelen en ik vloog met mijn motor de lucht in, toen er ineens een Rustler mijn kruin scheert :o Reageren
dupree Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 (bewerkt) ik vllog met een hydra terwijl ik 6 sterren had en ik vlieg frontaal op een andere heydra Bewerkt: 6 december 2007 door Bling Overbodig plaatje verwijderd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.