Jump to content

Vliegtuigcrashes

Recommended Posts

Geplaatst:

op mountain chilliad, een andromada die voor mijn neus neerviel. en daarna een cessna en daarna een at 400. erg rottig :duh:

• Reacties 151
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

6

• tjoef

6

• Blue Yoshi 97

5

• GTA freakje

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

ik heb echt iets raars meegemaakt: ik ging iemand ff rammen want hij was tegen mijn auto aangereden. toen ik me omkeerde reed me auto weg. (weer een domme auto dief) ik er achteraan met een andere auto flikkert er een vliegtuig op de auto die net van mij gestolen was

En nog gekker: op een plaats in san fierro viel er een vliegtuig bijna op mn hoofd even later zit ik in een vliegtuig en precies op de zelfde plaats as waar die ene vliegtuig neerstorte knalde ik tegen (het is raar maar waar) tegen een onzichtbare muur

ik haalde het net maar wat later toen ik dat nog eens wouw doen deed me vliegtuig het niet meer en storte ik neer ook op zelfde plaats....

RAAR HE??

Geplaatst: (bewerkt)

ik zat in ee hydra te vliegen kwam er een rustler op mijn zijkant af en BOEM!!! ik heb geen screens jammer :cry:

Bewerkt: door gta player10
  • 2 maanden later...
Geplaatst:

IK zat net te chillen met mijn gang in grove str met een 3 ster knalt er een rustler tegen de politiehelikopter aan ik blij :D:schater:

gebeurtenissen

1

Ik was een keer in Las Venturas aan het rondrijden, toen er opeens 1 vliegtuig voor me neus neerstort !! :ch::bonk:

Ik was toen meteen dood.

2

Ik was een Flying School missie aan het doen, ik wou opstijgen maar toen ging het vliegtuig niet omhoog :ch:

Ik knalde tegen een van de bergen, en toen bleef de neus van het vliegtuig 'in' de berg zitten :bonk:

Mission Failed :bonk:

Swiggers :cya:

Bewerkt: door swiggers
Geplaatst:

Ik heb het heel vaak meegemaakt. Een keer reed ik wat rond in mijn getunde uranus en toen BOEM!. Er stort een Antonov An-225 (mod, is twee keer groter dan AT-400) op mijn dak neer. CJ: WASTED! Uranus: WASTED! :duh:

Andere keer vloog ik in die Antonov, en ton knalde een Beagle tegen mij kleine vliegtuigje :clown::schater::schater::schater: . CJ: WASTED! (alweer :duh: )

Geplaatst:

tja vliegtuigcrashes zijn nooit leuk

behalve als je ze zelf veroorzaakt :dans:

mijn lameste gebeurtenis is dat ik bezig was een tijd geleden om een auto op een dft 30 te krijgen(in het filmpje zie je hoe het moet)

[/font] toen dat een keer mislukt kwam dat door dat een vlliegtuig zoon kleintje kei hard op de dft 30 knalde... kon ik weer opniuwe beginnen
Geplaatst:

Ik crash zelf altijd de vliegtuigen. Andere vliegtuigen vallen nooit op mij, alleen tegen gebouwen.

Geplaatst:

Ik had een keer toen ik aan het karten was, kwam er in eens een AT-400 achter me aan naar beneden storten :duh: ik schrok me dood, ik had nog nooit zoiets meegemaakt dat er een vliegtuig zodicht achter mij neerstort. Ik was gelukkig niet dood :puh: ik kon nog net naar voren tijden :schater:

Ik Had een keer de mod geinstalleerd dat een heel groot vrachtschip de launch vervangde.

En er kwam zo'n beagle aan gevlogen.

Die knalde tegen de mast van dat vrachtschip op.

Hij valt op de boot en mijn boot ontploft ook :engel:

UT :cya:

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
  • 5 weken later...

Ik was een keer na de missie Vertical Bird met de Hydra over Area 69 gevlogen. Ik d8 van SHIT kwam er 5 raketten achter me aan. Maak een barrel-roll en ik knal tegen een andere hydra aan :duh:

Of die keer dat ik mijn Elegy ging tunen bij die vette mod shop. Rij ik naar buiten, stort er een Beagle op. Had ik niet $10000 aan die tune besteed :duh:

In de missie Just Bussines als je in het riool zit is er op het midden een blokade van auto's en ventjes met een SMG. Knalt er een AT-400 op. Ik blij :lol:

Bewerkt: door King of San Andreas
Geplaatst:
Ik vind vliegtuigcrashes een van de interessantste dingen in San Andreas, en pak altijd m'n camera erbij als ik een vliegtuig zie.

Vertel hier leuke vliegtuigcrashes die je hebt meegemaakt of post een plaatje ervan, whatever.

(En die bij die dam, dat die gast op een motor een stunt wou doen die ken ik al...)

PS: Als dit topic al bestaat, sluit hem maar weer dan :duh:

ik wou een towtruck nemen en opeens per toeval heel precies crasht er een vliegtuig op mij neer.twee en grappigste ik was een gang war aan het doen en opeens valt er een vliegtuig neer op de ballas haha.

Geplaatst:

Toen ik op en berg waar je ook een schans hebt (in de woestijn)was vloog er net een vliegtuig tegen het uiterste puntje van de schans.

Een paar dagen geleden was ik op de Mount Chiliad bij die houten plank (waar je over moet in Cobra Run en waar ook in de buurt Unique Stunt Jump 34 is) wat aan het rondrijden en opeens ligt er een Beagle naast me die nog 2 keer ontploft. Bleek ie boven me tegen de berg geknald te zijn..

Bewerkt: door Donald F. Duck
Geplaatst:

ik ston in de grove street en ik zie daar zo een groot vliegtuig vliegen ik lock erop met raketwerper en hij valt ui de lucht

maar het was dat vliegtuig die je niet kunt verkrijgen en alleen in een paar missies kunt zien

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...