Jump to content

Vliegtuigcrashes

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik was bezig aan de missie End Of The Line, (op me broertjes account xD) Had ik net de swat tank verkregen. beuk ik de deur in stap ik uit, knalt er een Andromada boven op me hoofd :duh:

• Reacties 151
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

6

• tjoef

6

• Blue Yoshi 97

5

• GTA freakje

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Ik was bezig aan de missie End Of The Line, (op me broertjes account xD) Had ik net de swat tank verkregen. beuk ik de deur in stap ik uit, knalt er een Andromada boven op me hoofd :duh:

Ik weet niet of je het doorhebt maar sinds waneer vliegen er andromada's in de lucht

een AT-400 zou ng mss kunnen

Geplaatst:

Ik weet niet of je het doorhebt maar sinds waneer vliegen er andromada's in de lucht

Ja,daar dacht ik ook al aan..

Een Andromada kun je alleen in een bepaalde missie krijgen en met behulp van een trainer dacht ik..

Geplaatst:

Ja,daar dacht ik ook al aan..

Een Andromada kun je alleen in een bepaalde missie krijgen en met behulp van een trainer dacht ik..

andromada,s vliegen zeer zeker wel rond. best wel vaak als je het spel net gestart hebt. neerstorten weet ik niet maar het is mogelijk

Geplaatst:

ik vloog met een stunt vliegtuig tegen een boing aan

(normaal vliegen die niet zomaar door de lucht)

vond het best wel vaag, was ook de enige keer dat het

gebeurde ^_^ ^_^ ^_^

Geplaatst:

Toen ik bij de gijser achter de big ear was zag ik een beagle in de problemen. Gelukkig had ik net een camera door het doden van een toerist.

post-87935-1208017672_thumb.jpgpost-87935-1208017655_thumb.jpgpost-87935-1208017391_thumb.jpgpost-87935-1208017655_thumb.jpgpost-87935-1208017655_thumb.jpgpost-87935-1208017348_thumb.jpg[attachment

=30724:gallery293.jpg]post-87935-1208017267_thumb.jpgpost-87935-1208017655_thumb.jpg

post-87935-1208017643_thumb.jpg

Geplaatst:

Ik vloog met mijn rustler over Las Venturas zie ik een Andromada aan vliegen, spring ik uit me vliegtuig om te proberen naar de deur te springen (zoals CJ doet in Freefall van Salvatore leone) zit ik bij de deur knalt een AT-400 tegen de andromada :duh:

Geplaatst:

ik storte neer met de hydra opweg naar een missie en opeens zag ik 5 a 6 lampen ze verdwenen en dit is vreemd iemand een verklaring ik niet want dit is echt bij san andreas gebeurt ik zuig het niet uit mijn duim bewijs heb ik niet want het verdween het leek een vliegtuig

Geplaatst:

Het valt me op dat er vaak kleine vliegtuigjes neerstorten voor de ZIP...

Zit daar misschien een "ritme" in?

Geplaatst:
ik storte neer met de hydra opweg naar een missie en opeens zag ik 5 a 6 lampen ze verdwenen en dit is vreemd iemand een verklaring ik niet want dit is echt bij san andreas gebeurt ik zuig het niet uit mijn duim bewijs heb ik niet want het verdween het leek een vliegtuig

Waar zijn de punten en komma's????????

Lijkt me niet..Denk gewoon toeval..Of in die buurt is een soort van Bermula Driehoek :schater:

Geplaatst:

Waar zijn de punten en komma's????????

Waarom post jij dit in het vet?

Nee, dit is gewoon wanneer je eender welk interieur uitkomt, er iets 'gebeurd'. Zoals een vliegtuig dat overvliegt of een politieachtervolging ofzo. Dit zal even vaak gebeuren voor bijvoorbeeld een Burger Shot uitgaat.

• 2 weken later...
Geplaatst:

er storte een vliegtuig vlak bij mij neer toen ik een 5 sterren wantedlevel had alle juten dood:D en ik leefde nog:D dus dat is een geluk bij een ongeluk

• 2 maanden later...
Geplaatst:

ik was bij mijn huis ergens vlakbij de bergen en dalen en in eens hoor ik een stuk of 4 keer een explosie en ik keek achterom en lag er een tweemotorig vliegtuig voor mijn oprit hoe komt dit nog nooit meegemaakt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...