Dastard Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 hoe krijg je vlug populariteit want ik moet voor winnie steenhardt 70 procent populariteit hebben voor premiere feest atlantis(missie) heeft iemand tips Reageren
gammie_ Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 hoe krijg je vlug populariteit want ik moet voor winnie steenhardt 70 procent populariteit hebben voor premiere feest atlantis(missie) heeft iemand tips Beste Dastard, Ik heb een aantal jaren geleden een andere sims op de GBA gehad namelijk De Sims ''gaan erop uit''. Het zal in The Urbz er wel wat anders aan toe gaan, maar waarschijnlijk werkt het allemaal op dezlfde manier. Populariteit kreeg ik toen door veel vrienden te maken en te praten met andere sims. Ik denk dat dat de enigste manier is om populair te worden. Hopelijk heb ik je zo een beetje geholpen Gl. Reageren
Rullez Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Zoals Global hier boven al zei. Veel vrienden maken. En daarmee heel erg veel feesten houden. Lekker veel eten neerzetten. Leuke outfit aan. En natuurlijk muziek. Zo gaat je populariteit ook snel omhoog. Reageren
Dastard Geplaatst: 10 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2007 feestje? het is wel de Urbz:Sims In The City op Gameboy Advance SP Reageren
sevaboy Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Dastard Alles hetzelfde als spel (vanaf gameboy advance tot en met gameboy micro moet je advance spellen kopen). En populariteit kun je hebben om met vrienden te praten. Voor een feestje(weet niet zeker dat je een feestje kan geven)ga je naar een telefoon in je eigen huis en bij de opties staat er vanonder feestje geven! Ik heb ook Sims 2:Erop uit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.