Lennart91 Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 In program files->Rstar->GTA SA hoort altijd de map usertrack player te staan om je eigen nummers in het spel te zetten, maar laatst had ik hem opnieuw geinstaleerd en de map was weg. Kan ik nu gewoon die map opnieuw maken of moet ik dit anders oplossen. mvg lennart Reageren
-eend- Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 (bewerkt) De map is niet weg, maar je kijkt verkeerd. De map staat in: mijn documenten >> gta san andreas user files. Bewerkt: 8 april 2007 door -eend- Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 In program files->Rstar->GTA SA hoort altijd de map usertrack player te staan om je eigen nummers in het spel te zetten, maar laatst had ik hem opnieuw geinstaleerd en de map was weg.Kan ik nu gewoon die map opnieuw maken of moet ik dit anders oplossen. mvg lennart Je kan hem gewoon weer aanmaken hoor, daar is niets mis mee. Je kan trouwens elke map gewoon zelf maken. Alleen staat die 'User Track' map niet in je GTA San Andreas main map, maar in je 'San Andreas User Files', en die vindt je weer in de map 'Mijn Documenten.' Reageren
Lennart91 Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2007 ahh bedankt, ik had het al een tijdje niet meer gespeeld dus ik was dit vergeten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.