Clowntje_93 Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Ken jij Crip Walk, of kan jij dat? Ik ben het nog een beetje aan het oefenen, ik vind het wel vet. Reageren
Maxis Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Ik ken het, kweet niet heb me er niet in verdiept Reageren
Eros Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Ken het en kan het. Hebben we met dans op school ook moeten dan, maar ik kon het al van veel daarvoor. Reageren
Aeroplane Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 (bewerkt) Huh , Crip Walk ? Ik kan wel den Chicken Hack Bewerkt: 8 april 2007 door Aeroplane Reageren
Eros Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 (bewerkt) Dit is Crip Walk, wordt ook soms Sea Walk genoemd. Je kunt het een beetje vergelijken met Jumpen. Alleen blijf je hier met je voeten op de grond. Bewerkt: 8 april 2007 door Eros Reageren
LBG Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Ik vind het echt dom om dit te doen als je geen crip bent. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 9 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Hoezo? Als je er goed in bent maakt dat geen bal uit. Reageren
LBG Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Het is gewoon iets van Crips... als je het in de verkeerde buurt doet in Los Angeles wordt je neergeschoten door Bloods of Crips. Dan zou je ook kunnen zeggen dat je blauwe bandanas uit je rechter kontzak kan laten hangen en de hele dag Crip walk op een rode bandana doen en zeggen dat het niet uit maakt. Reageren
RobertSA Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Ik weet wel wat het is, maar doe het nooit. Vind dat LBG gelijk heeft, als je dit doet ben je eigenlijk gewoon een wannabe. Reageren
King Room Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Ik weet wel wat het is, maar doe het nooit. Vind dat LBG gelijk heeft, als je dit doet ben je eigenlijk gewoon een wannabe. Dit vind ik weer z'n opmerking voor Robert, echt dom. Als je het doet ben je wannabe. dat slaat helemaal nergens op. En wat maakt het uit als je het wel kent of niet kent, het gaat erom als je het kent dan je het kan en daarin plezier te hebben. Ik ken het wel, en kan het een beetje, en dan zeg je al dat ik wannabe ben!! Vind dom!! Maar ik ben dat ook!! Problemen mee? Ik vind een domme opmerking Robert!! ONTOPIC: Ik vind het wel lauw uitzien en welleens leuk om te doen maar doe het bijna nooit!! Reageren
RobertSA Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 (bewerkt) Ik weet wel wat het is, maar doe het nooit. Vind dat LBG gelijk heeft, als je dit doet ben je eigenlijk gewoon een wannabe. Dit vind ik weer z'n opmerking voor Robert, echt dom. Als je het doet ben je wannabe. dat slaat helemaal nergens op. En wat maakt het uit als je het wel kent of niet kent, het gaat erom als je het kent dan je het kan en daarin plezier te hebben. Ik ken het wel, en kan het een beetje, en dan zeg je al dat ik wannabe ben!! Vind dom!! Maar ik ben dat ook!! Problemen mee? Ik vind een domme opmerking Robert!! ONTOPIC: Ik vind het wel lauw uitzien en welleens leuk om te doen maar doe het bijna nooit!! Stel je niet aan man. Je mag het een domme opmerking vinden, dat is jou mening en die respecteer ik. Maar ik vind dat jij mijn mening ook mag respecteren. Of is dit een domme opmerking? Bewerkt: 9 april 2007 door robertpsv Reageren
Youp Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Ike kies geen kant maar een wannabe ben je niet. Maar je kiest wel een kant als je het doet. Sowieso is het levensgevaarlijk want je wordt zo doodgeschoten. Ze hebben volgens mij ook wel een boel agressieve aanhangers en je moet er maar een op het juiste moment tegenkomen. Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Wow, die ziet er echt enorm moeilijk uit, ik houd het dan toch liever bij jumpen. Ook de muziek daarbij spreekt me meer aan, ik ben niet zo dol op hiphop of R/B of wat het ook mag zijn. Nuke[NL] Reageren
LBG Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 (bewerkt) Ike kies geen kant maar een wannabe ben je niet. Maar je kiest wel een kant als je het doet. Sowieso is het levensgevaarlijk want je wordt zo doodgeschoten. Ze hebben volgens mij ook wel een boel agressieve aanhangers en je moet er maar een op het juiste moment tegenkomen. In Nederland is het niet op veel plaatsen gevaarlijk. Zelfs 's nachts is het alleen gevaarlijk op plekken waar Bloods of Crips zijn. PS: Dit is Crip Walk, wordt ook soms Sea Walk genoemd. Je kunt het een beetje vergelijken met Jumpen. Alleen blijf je hier met je voeten op de grond. HAHAHAHA sea walk? Nee, C Walk. Bewerkt: 9 april 2007 door LBG Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.