Eros Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Ike kies geen kant maar een wannabe ben je niet. Maar je kiest wel een kant als je het doet. Sowieso is het levensgevaarlijk want je wordt zo doodgeschoten. Ze hebben volgens mij ook wel een boel agressieve aanhangers en je moet er maar een op het juiste moment tegenkomen. In Nederland is het niet op veel plaatsen gevaarlijk. Zelfs 's nachts is het alleen gevaarlijk op plekken waar Bloods of Crips zijn. PS: Dit is Crip Walk, wordt ook soms Sea Walk genoemd. Je kunt het een beetje vergelijken met Jumpen. Alleen blijf je hier met je voeten op de grond. HAHAHAHA sea walk? Nee, C Walk. Lol, heb het alleen nog maar gehoord en nooit geschreven gezien, maar als ik het zie is het wel logisch. ^^ En wat maakt het nu uit dat je het doet en er lol in hebt, als je het hier in onschuldige clubjes gaat doen maakt het niets uit. Reageren
RobertSA Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Op sommige plaatsen in Nederland wel. Hier heb je ook Crips & Bloods. Niet zo heftig als in Amerika, maar toch. Maar je kan het best in bijv. een discotheek in Leiden ofzo doen. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 9 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Leiden is gevaarlijker dan je denkt hoor. Maar ja, Kyren bijv(die ook op dat filmpje is te zien) is echt goed, en raad eens, jep hij is blank. Dus het maakt echt niks uit vroeger was het iets om liefde voor je mede Crips te tonen maar nu is het overgewaait naar andere culturen etc. Reageren
LBG Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Nee, het is iets uit disrespect tegen Bloods, vandaar dat Crips het op en rode bandana doen. Maar hoe kan je nou zeggen dat iets niet voor wannabe's is als in je locatie Compton staat? Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 9 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2007 (bewerkt) Dat is niet serieus man, net als mensen die bijv in een vliegtuig hebben of ganton ofzow. En kijk eens hier. Daar staat: Later, rapper WC would follow suit and add to its popularity; however, he clearly let the public know that this was not a dance, as "gangstas don't dance", and that it was only meant to show love to other Crip members. Bewerkt: 9 april 2007 door Clowntje_93 Reageren
LBG Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Ok, daar geef ik je gelijk in, maar het is niet allen daarvoor, waarvoor denk je anders dat die rode bandana is? Maar in dat stukje van die link staat ook ''Although the C-Walk has found mainstream appeal, Snoop Dogg rapped on a remix of fellow Crip and rap performer WC's single "The Streets" that it is for Crip members exclusively.'' Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 9 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Ja OK, maar dat is de mening van 1 rapper. Reageren
LBG Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 (bewerkt) Maar die rapper is wel Snoop Dogg... hoe kan je als niet Crip tegen de mening van de bekendste Crip ingaan over iets wat met Crips te maken heeft? PS: In datzelfde stukje van die link staat ook nog dit: ''Crips often perform the C-Walk in front of Blood members as a sign of disrespect and to instigate a fight.'' Bewerkt: 9 april 2007 door LBG Reageren
Aeroplane Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Ik vind Crip Walk Veel cooler als jumpen hoor. R & B Is véél beter als techno ( ook al ben ik een rocker ) En vooral Géén wannabe Wat maakt het uit waar je het doet .. Reageren
LBG Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Wat heeft R&B er mee te maken? Reageren
Juju Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Hij is een rocker hij weet het verschil niet tussen R&B en hiphop . @Aeroplane: Het is een dans dat op hiphop word gedaan , niet op R&B . Ontopic: Ik vind 't hendig vet uitzien, ik ben 't ook nt leren en 't gaat al best. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 10 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Ik vind Crip Walk Veel cooler als jumpen hoor. R & B Is véél beter als techno ( ook al ben ik een rocker ) En vooral Géén wannabe Wat maakt het uit waar je het doet .. R&B is meer dingen zoals Mariah Carey enzo(ikzelf vind de grens tussen R&B en pop best vaag). Reageren
LBG Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Ik vind Crip Walk Veel cooler als jumpen hoor. R & B Is véél beter als techno ( ook al ben ik een rocker ) En vooral Géén wannabe Wat maakt het uit waar je het doet .. R&B is meer dingen zoals Mariah Carey enzo(ikzelf vind de grens tussen R&B en pop best vaag). Die is ook heel vaag tegenwoordig. Echte R&B zie je bijna niet meer op tv. Reageren
Juju Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 Ik vind Crip Walk Veel cooler als jumpen hoor. R & B Is véél beter als techno ( ook al ben ik een rocker ) En vooral Géén wannabe Wat maakt het uit waar je het doet .. R&B is meer dingen zoals Mariah Carey enzo(ikzelf vind de grens tussen R&B en pop best vaag). Die is ook heel vaag tegenwoordig. Echte R&B zie je bijna niet meer op tv. Nee inderdaad 't enigste wat je nu op tv ziet is Trance en Dance en die shit allemaal. The Box is ook weg dus hiphop zien we ook neit meer. Reageren
Eros Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 Op TMF zie je anders nog wel heel veel Hip Hop en R&B hoor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.