yvea0 Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 (bewerkt) Weet iemand hoe ik moet muurlopen? ( gewoon meer dan 1 voet op de muur krijgen ) Dit valt wel onder sport, want het valt onder Freerunnen. Danku Yvea0 http://video.google.nl/videoplay?docid=-85...ing+on+the+wall Snelheid ben ik heel goed in, maar als ik eenmaal bij de muur ben, krijg ik een voet op de muur en dan duw ik mezelf perongeluk op de grond Bewerkt: 8 april 2007 door yvea0 Reageren
SWYV Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 magneet aan je schoenen tegen koelkast? of lijm vastplakken aan je schoenen? maar echte oplossing voor zomaar lukken wete ik niet echt, (ook mijn arrogante gedrag omdat die topic van kees over zijn sig mij niet echt bevalt over hoe PatrickW denkt) >>> Door GTA-Sheep: Als je iets niet bevalt aan de manier waarop PatrickW denkt stuur je hem een PM of opent een discussie met hem op MSN. Het heeft geen enkele zin om in iedere post uiting te geven aan je gevoelens over iemand van de crew<<< Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Gewoon heel snel rennen want je kan maar een hele korte tijd en dan iets vastpakken want denk maar niet dat je minuten lang tegen zo'n muur kan oplopen de zwaartekracht wint al snel! Reageren
Eros Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Gewoon hard aanlopen, je eerste voet zetten en dan de volgende boven de andere zetten als je het met snelheid doet dan graak je vrij hoog. En dan zit je met meer dan één voet op de muur, maar niet voor lang natuurlijk. ^^ Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 je moet met een snelheid aan komen lopen dan tegen de muur oplopen je kan maar 2of3 stappen zetten enn dan aan koprol maken. maar het is heel moeilijk (toevallig ken ik iemand die het doet) en als je verkeerd valt dan is het over dus als je het niet kan zou ik het niet proberen zonder proficionele hulp. Reageren
Boris H. Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Wat ik in het filmpje zie is dat die gozer met een vaart aan komt lopen, dan omhoog springt en eerst zijn rechtervoet op de muur zet en dan heel snel enkele passen doet. Probeer dus; *Snel aan te komen rennen. *Voordat je loopt op de muur omhoogspringen. *Eerst je rechtervoet op de muur(als je van rechts komt aanrennen.) Veel succes ermee! Gratz, Boris H. Reageren
yvea0 Geplaatst: 10 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Wat ik in het filmpje zie is dat die gozer met een vaart aan komt lopen, dan omhoog springt en eerst zijn rechtervoet op de muur zet en dan heel snel enkele passen doet.Probeer dus; *Snel aan te komen rennen. *Voordat je loopt op de muur omhoogspringen. *Eerst je rechtervoet op de muur(als je van rechts komt aanrennen.) Veel succes ermee! Gratz, Boris H. Nadat ik eenmaal op de muur zat, heb ik 1 stap kunnen doen. Terwijl me handen op de muur waren, daarna viel ik vertikaal naar beneden Iemand nog tips? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.