D-stroy-All Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 Ik kan niet op mta ik kan wel maar dan zie ik geen andere poppetjes ik zie niemand anders in de wereld hoe ik ook spawn dus geen tegenstanders ik zie wel een roze pijltje die heb ik gevolgd en ik kwam uit in een soort snackbar of zo en daar was zon roze circel. Daar moest ik in staan maar toen kreeg ik alleen maar button configuration je weet wel hoe je moet lopen enz...... Er was ook een geel driehoekje en die leidde naar een hoog gebouw ik kon er achterlangs in en toen moest ik steeds met de trap naar boven bovenaan zag k heel veel deuren die ik niet open kan krijgen en verder niks Er was trouwens ook zo'n N teken weet je wel maar volgens mij is dat nkiet belangrijk PLZ HELP ME :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 Zat je in een lege server? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 Roze pijltje :blink: ? En deze topic hoort trouwens in het MTA Help forum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 hetzelfde probleem had ik 4 minuten voor d-stroy-all op het mta help forum gepost Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
destroyer5507 Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2004 ej zat schijnbaar in een lege server probeer eens een andere Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2004 ej zat schijnbaar in een lege server probeer eens een andere ik heb hetzelfde probleem in een volle server en er staat ook gen chat dus adt kan zowiezo niet en hij laaadt razend snel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
D-stroy-All Geplaatst: 1 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 december 2004 Juist edmania zegt het al Volle server mensen, daarom is het zo raar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little_OnE Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2004 Ha... ik had het ook... Waarschijnlijk hebben jullie iets met jullie geluidskaart gedaan... HOWTO FIX THIS: Doe systeem herstel... HOWTO DO SYSTEEM HERSTEL: start -> alle programma's -> Bureau Accessoires -> systeem werkset -> systeem herstel (DIT IS ONDER XP!) Work's with me... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2004 Ha... ik had het ook...Waarschijnlijk hebben jullie iets met jullie geluidskaart gedaan... HOWTO FIX THIS: Doe systeem herstel... HOWTO DO SYSTEEM HERSTEL: start -> alle programma's -> Bureau Accessoires -> systeem werkset -> systeem herstel (DIT IS ONDER XP!) Work's with me... We hebben het hier niet over een geluidskaart maar totaal iets anders. JE kan het beste de nieuwste versie van MTA downloaden en die instaleren. Daarna connecten met de GTAGames.nl MTA server en spelen maar. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
D-stroy-All Geplaatst: 1 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 december 2004 thanx people waar kan ik de nieuwe downloaden en moet ik de oude uninstallen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2004 De nieuwste versie van MTA kan je hier downloaden: http://www.gtagames.nl/downloads.php?release_id=191 Je kan het beste eerst de oude verwijderen. Los je zo niet het probleem op dan horen we het wel weer en dan kijken we wel naar een andere oplossing. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2004 wacht ff mij geluidkaart ben ik aan het vervangen kan het daaraan liggen ik heb de oude eruit maar geen nieuwe erin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little_OnE Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 We hebben het hier niet over een geluidskaart maar totaal iets anders.JE kan het beste de nieuwste versie van MTA downloaden en die instaleren. Daarna connecten met de GTAGames.nl MTA server en spelen maar. :lol: Waarom heeft edmania dit wel dan?? met dezelfde klachten als mij toen ik geen geluidskaart had... De oorzaak van dit probleem ( zodat je niemand ziet in servers maar wel kan chatten) is de GELUIDSKAART... het kan zijn dat de geluidskaart uitstaat, of een andere kaart... en hoe je dit moet fixen staat in mijn vorige post. Als je dat doet kan je weer MTA SPELEN... dus niet totaal anders Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
D-stroy-All Geplaatst: 3 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 Nog een probleem mensen nu kan ik niet eens kijken of tie het doet. Nu zegt ie als ik op start game druk "error initializing mta dll!" kan iemand mij helpen met dit probleem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[XII]killbot Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Als je die foutmelding krijgt, is er iets mis met de geinstalleerde bestanden van MTA... probeer de nieuwste versie opnieuw te installeren, als dit weer niet werkt, kijk na of alle oude bestanden zijn opgeruimd en verwijder desnoods de oude MTA map zodat je er zeker van kan zijn dat je een "schone" installatie hebt van MTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.