D-stroy-All Geplaatst: 4 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Hartstikke bedankt ik heb ook heel veel oude mta's staan zeg maar.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
D-stroy-All Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 Nee toch niet gelukt ik weet niet wat ik allemaal weg moet halen mar ik heb jullie hulp nog steeds nodig over dat eerste probleem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 (bewerkt) eej, je moet al je ouwere MTA versies verwijderen (unistallen ofzo ) en dan installeer je de nieuwe versie en klaar. als je die fout melding krijgt van mta.dll gwoon ff op nieuw installeren suc6 en niet weer dubbelposten gwoon ff editen mzzls Bewerkt: 6 december 2004 door GtA_BaDmAn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
D-stroy-All Geplaatst: 7 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 Ok sorry Ik zal het weer ff proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 ee, en is het al glukt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
D-stroy-All Geplaatst: 7 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 Nope weer niet jammer he ik heb zoeken gedaan en zoveel mogelijk weggehaald maar nee. Thanx though. blijf je er toch bij tot verbeteringen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 jaja sgoed, mmm..... stuur mij ff prive berichie en pass je je MSN dan proberen we et daar fftjes verder. ja? naja lterz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
D-stroy-All Geplaatst: 9 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 (bewerkt) Thanx for your support :rolleyes: Bewerkt: 9 december 2004 door D-stroy-All Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MAD_STUNTER Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 De nieuwste versie van MTA kan je hier downloaden: http://www.gtagames.nl/downloads.php?release_id=191Je kan het beste eerst de oude verwijderen. Los je zo niet het probleem op dan horen we het wel weer en dan kijken we wel naar een andere oplossing. Het kan ook aan je GTA Vice City liggen...Gewoon MTA en GTA VC opnieuw installen...dan hoort hij het te doen(BTW had het zelfde probleem) Doet het super, bijna nooit crash, altijd mensen als ze in de server zijn:D Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 eej, kijk eerst even datum in vervolg. dit is al een maand geleden, waarschijnlijk zal het probleem al opgelost zijn. want anders had hij wel weer gepost. dus als het moet/kan een -SLOTJE- graag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.