Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik ben lkkr besug sinds gister zonder cheats:D maar nou zoek ik een hitte gevoelige bazooka?? op wikigta staat vlieveld maar kan nix vinden :?

Geplaatst:

Ik heb op het moment even niet de beschikking tot een werkende GTA San Andreas. Ik kan je zo gelukkig wel uit mijn hoofd vertellen waar de hitte gevoelige Rocket Launcher ligt. Ik neem aan dat je die bedoelt op San Fierro Airport, want deze Rocket Launcher bevind zich tussen de benzine tanken. Deze benzine tanken bevinden zich richting Las Venturas, en dicht bij de waterkant. Zoek maar even en als het toch niet lukt? Dan kunnen we er altijd wel uitkomen door middel van een screen, maar dan ga ik even achter een andere computer die wel de GTA SA ondersteuning heeft, succes! :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

die benzine tanken staan tog op het vliegveld self??? maar daar kan ik niet op want dan heb ik een hogere vliegervaring nodig

laat maar heb al:Dff een truck naast het hek neergezet en daarnaast nog een kleinere auto en toen springen en springen en klimmen:Den ik was er

Bewerkt: door st0rm
Geplaatst:

Je kan hem ook later in het spel krijgen, als je de missie Vertical Bird hebt gehaald. Volgens mij. :bonk: Dan ligt ie klaar in Toreno's huis.

Geplaatst:
Je kan hem ook later in het spel krijgen, als je de missie Vertical Bird hebt gehaald. Volgens mij. :bonk: Dan ligt ie klaar in Toreno's huis.

Klopt, maar hij zegt nog niet eens het vliegveld op te kunnen, dus is hij nog lang niet bij vertical bird. Beetje onzinnige post dus...

Geplaatst: (bewerkt)
die benzine tanken staan tog op het vliegveld self??? maar daar kan ik niet op want dan heb ik een hogere vliegervaring nodig

laat maar heb al:Dff een truck naast het hek neergezet en daarnaast nog een kleinere auto en toen springen en springen en klimmen:Den ik was er

Ook zonder vliegbrevet en/of vliegervaring en ook zonder omslachtig met voertuigen aan de haal te gaan is het kinderlijk eenvoudig om het vliegveld van San Fierro te betreden. Loop tegen één van de rode bordjes op de hekken aan, doe een stapje naar achter, en voila ... sesam open u. :sigaar: Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...