Jump to content

laptop ''koud'' mogelijk laten draaien

Recommended Posts

Geplaatst:

hey,

ik ga vanmiddag alleen een redelijk stuk fietsen. maar heb geen MP3 speler om mij onderweg te amuseren. dus weet iemand een mannier om mijn laptop niet warm te krijgen. het eenigste programma dat moet draaien in windows media player. iemand een idee?

Geplaatst:

Probeeer hem afentoe uit je rugzak te halen ofzo! Of doe er wat koude flessen water(dichte flesssen rond.!

Rivel

Geplaatst: (bewerkt)

Je laptop niet warm? Qua temperatuur?

Wat is voor jou niet warm. Mijn laptop staat niks te doen met een temperatuur van 40 graden, mijn pentium 1 uit 1996 word met niks doen al ca 30 graden. Ga je dan ook nog eens video's afspelen, dan neemt dat wel een paar procent processorkracht en word weer wat warmer...

Een laptop word door de fabrikant zo koel mogelijk gemaakt, daar kun je niet zoveel aan veranderen...

EDIT: Wil je gewoon dat je laptop door de zon niet te warm word? Dat maakt geen reet uit, een laptop mag gerust 60 graden bereiken.

Of heb je het over batterijtijd?

Tsja, je kunt de helderheid van het scherm instellen, is meestal het enige wat je kunt doen. Je kunt ook zorgen dat je film op de harde schijf staat, dan hoeft je dvd speler niet te draaien.

Bewerkt: door schno009
Geplaatst:

Ik denk dat hij dat niet letterlijk bedoelt, als hij het lettelijk zou bedoelen zou hij het niet over "koud draaien" hebben, maar "koelen" oid. Volgens mij bedoelt 'ie dat hij niet zoveel energie verbruikt terwijl muziek aan het luisteren is, een soort Stand-By stand dus.

Misschien draait Windows Media Player wel in de Stand-By stand, maar dat weet ik niet. Ik heb helaas geen idee hoe dat moet, ik wou alleen even duidelijk maken hoe hij het bedoelt :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...