Rivel Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Hallo allemaal! Ik ben al een tijdje opzoek naar een teller(van google?) die meet hoeveel bezoekers je per dag hebt! Met statistieken enzo! Liefst een teller die overweg kan met freewebs en die enkel de admin kan zien! Weet iemand zo een gratis teller? Rivel Reageren
Thundercover Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Ja, inderdaad Google heeft zo'n teller met allemaal statistieken erbij. Het heet Google Analytics en je kan het vinden op http://www.google.com/analytics/nl-NL/. Veel succes Reageren
Rivel Geplaatst: 9 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Moet je hiervoor HTML gebruiken of een andere scripttaal? Of enkel je site adre geven? En dan inloggen bij google? BTW: Ik krijg die bevestigingsmail maar niet! Rivel Reageren
Thundercover Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Je hoeft alleen maar een klein Javascriptje in de pagina die je wilt laten meetellen te zetten. Maar die code krijg je als het goed is gewoon van Google. En voor de bevestigingse-mail moet je soms wat geduld hebben P.S. Laatst stond in de Computer!Totaal een artikel hierover, ik zal het eens opzoeken. Reageren
Rivel Geplaatst: 9 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2007 (bewerkt) In het magazine van deze maand? want dat heb ik ook ligegn bij mij thuis! Rivel EDIT: Kun je die teller vangoogle ook onzichtbar maken? Dat ik hem alleen kan zien? Bewerkt: 9 april 2007 door Rivel Reageren
Thundercover Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 (bewerkt) Nee, in het nummer van januari 2007 (nr. 1 dus) op pagina 106. En je krijgt geen teller te zien op de website, je moet alleen een javascriptje plaatsen dat data verstuurd naar je Google Analytics-account als je een bezoeker krijgt. Dus bezoekers zien het niet (tenzij ze de broncode bekijken). Edit: @ hieronder, geen probleem Bewerkt: 9 april 2007 door Thundercover Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.