Rullez Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Ik heb zins vanochtend fraps. Maar als ik wat opneekm. Is het gelijk een mediaplayer bestand. Dus kan ik hem niet bewerken met moviemaker. Dus nu is mij vraag. Hoe kan ik mijn gefilmde materiaal bewerken of 2 bestanden aan elkaar plakken? Rullez Reageren
.Timothy Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Ik dacht dat je in MovieMaker de filmpjes kon importeren en dat je ze dan achter elkaar kon zetten. Dan moet je naar Bestand --> Importeren... gaan. Importeer je filmpjes, zet ze op je Storyboard en klaar ben je. Bewerken weet ik niet maar je kan wel er dingen voor zetten als teksten. VWO-er Reageren
Rullez Geplaatst: 9 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Bedankt, maar nu zit ik met een ander probleem. Ik heb dus 2 stukjes op het soryboard gezet. an wle ik het afspelen. Maar dan doet hij eerst de ene helft. En dan moet ik op liedje verder drukken. (Zo'n knopm dan.) En dan speelt hij de 2e pas af. Dus is het nog geen doorlopende film. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Zodra je de film geëxporteerd hebt naar een wmv bestand of whatever, is het gewoon een doorlopend filmpje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.