Jump to content

Battlefield 2

Jow Tommy Verceti

Recommended Posts

Geplaatst:

Jo lui,

ik heb ff een vraagje over battlefield 2. Bij de soloplay vertellen ze je aan het begin dat je het communication centre (ofzo iets) van de tegenstander kan vernietigen. Ik heb het geprobeerd met een tank en rocket launcher maar het lukt niet :duh: . Kan iemand me helpe?

Geplaatst:
Jo lui,

ik heb ff een vraagje over battlefield 2. Bij de soloplay vertellen ze je aan het begin dat je het communication centre (ofzo iets) van de tegenstander kan vernietigen. Ik heb het geprobeerd met een tank en rocket launcher maar het lukt niet :duh: . Kan iemand me helpe?

Allereerst moet je de kit 'Special Forces' of 'Elite' kiezen, dan heb je een C4-explosief. Hang 2 explosieven aan de radar of iets anders wat je kan opblazen (2 explosieven!), neem een afstandje en druk op de knop. Boem, de lucht in. Je krijgt overigens nog een punt voor het vernietigen van een strategisch object. :)

Geplaatst:

Inderdaad, het in de Engelse Battlefield serie, heet het Spec Ops, deze kit is uitgerust met een pistol die weinig geluid maak. (Demper) Als je veel geluid wilt maken pak je de C4, je kan ook met C4 bruggen opblazen, Doorgangen maken, en mensjes de lucht in laten gaan.

Voor de UAV (Of te wel dat gebouwtje) heb je 3 of meer C4's nodig, voor de Satelite, heb je er maar 2 nodig.

Het is zoals Velaro zegt, beteer een veilige afstand te nemen.

Als friendly fire uit staan (of was het nou aan), dan kun je C4 op de grond plakken, en daar bij kan je op hoger gelegen gebouwen komen.

Veel plezier!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...