Neville Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Ik heb al een aantal keren op verschillende manieren geprobeerd om eens even een kijkje te nemen in die garage. Maar zelfs met Place Manager lukt het me niet om daar te komen. Ik heb de juiste coördinaten ingevoerd en het juiste interior number (1). Maar als ik heavennumber 1 gebruik kom ik in Black Hell terecht, en als ik heavennumber 0 gebruik, dan kom ik uit op het platteland. Dus, wie-o-wie kan mij helpen? Alvast bedankt. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Ik heb al een aantal keren op verschillende manieren geprobeerd om eens even een kijkje te nemen in die garage. Maar zelfs met Place Manager lukt het me niet om daar te komen. Ik heb de juiste coördinaten ingevoerd en het juiste interior number (1). Maar als ik heavennumber 1 gebruik kom ik in Black Hell terecht, en als ik heavennumber 0 gebruik, dan kom ik uit op het platteland. Dus, wie-o-wie kan mij helpen?Alvast bedankt. Je moet het nu eens handmatig proberen! Loop de Ganton Gym in en schiet iedereen dood. Als je klaar bent loop je tegen de muur aan, en spawn je een ''Jetpack''. Zet nu een marker/target naar de interior van Francis International Airport, en vlieg er naar toen. Hier zie je een garage die open is, loop erin en je bent er! Ik hoop dat je er wat aan hebt? Reageren
Big Boss Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 (bewerkt) De Doherty Garage ligt in Hemel E. Wat je moet doen is: Ga eerst Hemel A binnen via de Ganton Gym, schiet de vier mensen binnen dood. Zet nu een marker op de plaats van het Warehouse. Vlieg met een Jetpack het Hidden Interiors Universe in. (onder je zie je de Ganton gym). Vlieg naar het Warehouse. Als je er bent, zie je een gele marker. Ga er in staan en doe je Jetpack uit. Je gaat nu het Warehouse binnen, je bent dan in Hemel E. Ten slotte, zet je de marker op de coördinaten van de Doherty Garage. Spawn een nieuw Jetpack en vlieg er naar toe.Klaar! De kaart van Hemel E. Ga met je muis op een vierkantje staan, om te zien welk interieur er onder zit. Edit: @hieronder: Dat zei ik toch ook al? Bewerkt: 10 april 2007 door Big Boss Reageren
michaelfivez Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 De Doherty Garage ligt in Hemel E. Wat je moet doen is:Ga eerst Hemel A binnen via de Ganton Gym, schiet de vier mensen binnen dood. Zet nu een marker op de plaats van het Warehouse. Vlieg met een Jetpack het Hidden Interiors Universe in. (onder je zie je de Ganton gym). Vlieg naar het Warehouse. Als je er bent, zie je een gele marker. Ga er in staan en doe je Jetpack uit. Je gaat nu het Warehouse binnen, je bent dan in Hemel E. Ten slotte, zet je de marker op de coördinaten van de Doherty Garage. Spawn een nieuw Jetpack en vlieg er naar toe.Klaar! De kaart van Hemel E. Ga met je muis op een vierkantje staan, om te zien welk interieur er onder zit. Ik moet je effe verbeteren (denk ik ). Om die gele marker te vinden (om naar het warenhuis te gaan) moet je hier zijn: En dan moet je vanuit daar naar hier vliegen: Dus je moet eerst naar de gim in los santos gaan (er is er maar 1), je moet iedereen er dood schieten. Dan maak je een jetpack en stap je naar de hoek van de gym waar de deur staat. Nu moet je naar boven vliegen. Je gaat door het plafond en komt terecht in zwart. Vlieg nu naar de plaats die ik aanduide op het 1e kaartje. Daar vind je een gele marker (de markers die een deur waar je door kunt aanduiden). Ga daar naast staan (er is een onzichtbare vloer) en doe je jetpack uit. Nu zul je in een lichte ruimte komen (een soort van warenhuis). Doe terug ene jetpack code en vlieg naar de plek aangeduid op het 2e kaartje. En dan ben je er. Veel geluk ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.