gta sjoerd Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2007 hebben ze in vice city stories ook discoteeken of een bar ik ben al een hele tijd aan het zoeken geweest maar ik heb niet egt een bar of discotheek gezien als iemand er wel een heeft gevonden zou ik dat graag horen alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2007 Voor zoveer ik weet is er geen disco/bar in Vcs ! Wel kun je in je eige Bar die je kan maken met Empire Building ! The Malibu Club is in Vcs helaas gesloten ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta sjoerd Geplaatst: 9 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 april 2007 dit had ik wel gedacht maar wel jammer bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2007 (bewerkt) Je hebt natuurlijk de Malibu Club. Als ik het goed heb is deze er in VCS ook al. , zoals hierboven al gezecht, de malibu is dus gesloten. Verder heb je een aantal bars en clubs in o.a downtown en Little haïti, gewoon even rondrijden en zoeken, dan vind je er genoeg. Hier een voorbeeld van een bar in downtown: Hihi klein foutje Hier het goede voorbeeld, >>> Door SummerBase: Ik wil niet een stoorzender zijn Pennywise. Maar het gaat hier volgens mij om VCS. <<< Bewerkt: 9 april 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2007 (bewerkt) Je hebt natuurlijk de Malibu Club. Als ik het goed heb is deze er in VCS ook al. , zoals hierboven al gezecht, de malibu is dus gesloten.Verder heb je een aantal bars en clubs in o.a downtown en Little haïti, gewoon even rondrijden en zoeken, dan vind je er genoeg. Hier een voorbeeld van een bar in downtown: Dit is tog van Lcs ? @ hierboven .. ik zie dat het al verbeterd is Bewerkt: 9 april 2007 door Only GrandTheftAuto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2007 (bewerkt) Dit is tog van Lcs ? Precies, dat is Paulie's Revue Bar in Portland van Liberty City in GTA Liberty City Stories. Hihi klein foutje Hier het goede voorbeeld, Maar dat is weer een biljarttafel met een stel Cubanen in Umberto Robina's huis in Little Havana... ------------------------------- Afijn, zoals al gezegd zijn er helaas geen bars in GTA Vice City Stories, oké je hebt nog wel de Pole Position Club en The Malibu Club, maar daar kun je allebei niet naar binnen. Het enige wat je kan doen om een bar te creëren, is er een zélf te maken, en dat welteverstaan met een Protection Racket High-Roller. Ik heb geheel toevallig nog screenshots liggen van de High-Roller Protection Racket, dus je hebt geluk. De buitenkant van een High-Roller 'Protection Racket' (deze is gelegen bij de Fun Fair). De binnenkant vanaf de voordeur gezien. De binnenkant vanaf de bar gezien. Edit @ Pennywise-The-Clown hieronder: In alle tijd dat ik GTA Vice City Stories gespeeld heb heb ik geen enkele bar gezien waar je naar binnen kan, dus ik weet wel heel zeker dat deze er ook niet is in de buurt van Sunshine Autos. Als je het ditmaal over Café Robina hebt toevallig, die is alleen in GTA Vice City te bezichtigen, in GTA Vice City Stories is deze ook (net zoals The Malibu Club) niet te betreden. Bewerkt: 9 april 2007 door Pietje II Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2007 (bewerkt) Ik ben al vaker langs een bar gereden, er tevens naar binnen geweest. Foto's kan ik helaas niet maken omdat mijn ps2 inmidels een beetje kapot is. Er ligt er een vlak bij Sunshine auto's richting Little Haïti. Zojuist bij mijn buurjongen VCS bekeken en het zijn allemaal winkeltjes, geen bar's. In Downtown liggen wel weer bar's die worden geëigend door de Bikergang. In een van de zijmissies kun je hier naar binnen om een hele bende van die gang om te brengen, maar normaal kan je hier dus niet naar binnen. Genoeg bars in VCS, maar geen van alle toegankelijk. Bewerkt: 9 april 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.