Jump to content

gang attacks stop

Recommended Posts

Geplaatst:

eej, mensen

ik heb gezocht nog naar een topic over hoe je gang attacks moet stoppen

maar ik heb niks gevonden :cry:

dus mijn vraag: hoe kan je de gang attacks laten stoppen zonder alles te hebben veroverd

:?:?:?

groetjes, kevin :bier:

Geplaatst:

Als je dat wil, moet je ver uit het gebied gaan rennen, dan komt er een melding en dan is het gewoon van iedereen. Je kan ook jezelf killen.

Geplaatst:
Als je dat wil, moet je ver uit het gebied gaan rennen, dan komt er een melding en dan is het gewoon van iedereen. Je kan ook jezelf killen.

Vaak gaat dit weg als je je game saved in een van je savehouses, of stap even gezellig binnen in een bar of een van je eigen empires. De timer van de gang attacks is dan weg, en je kunt weer rustig verder met je spel.

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij bedoelt hij het verdedigen van gebieden. Dit kun je niet meer stoppen. Maar, je kunt het ook gewoon negeren. Je hoeft er op zich niet heen, je verliest echter wel een gebied. Als je ook de melding niet meer wilt hebben, zul je het echter allemaal moeten veroveren. En je kunt natuurlijk ook saven tijdens een melding, dan verdwijnt het ook. Of nog beter, gewoon uit de buurt van Los Santos blijven. Dan krijg je de melding niet.

Bewerkt: door $NeoSyp$
Geplaatst:

Het makkelijkste is om dus gewoon alles te veroveren, ik heb nu nergens last opmdat ik alle gangs heb uitgeroei :D d

Geplaatst:
Volgens mij bedoelt hij het verdedigen van gebieden. Dit kun je niet meer stoppen. Maar, je kunt het ook gewoon negeren. Je hoeft er op zich niet heen, je verliest echter wel een gebied. Als je ook de melding niet meer wilt hebben, zul je het echter allemaal moeten veroveren. En je kunt natuurlijk ook saven tijdens een melding, dan verdwijnt het ook. Of nog beter, gewoon uit de buurt van Los Santos blijven. Dan krijg je de melding niet.

Dit kan je wel stoppen!

Als je gebied aangevallen wordt, dan kan je gewoon in een taxi, ambulance, fire truck, ... stappen en die missies starten. En dan is je gebied niet meer onder attack! Vind ik wel een goed truckje!

Geplaatst:
Dit kan je wel stoppen!

Als je gebied aangevallen wordt, dan kan je gewoon in een taxi, ambulance, fire truck, ... stappen en die missies starten. En dan is je gebied niet meer onder attack! Vind ik wel een goed truckje!

Het kan ook anders: Gewoon je game saven. Daarna heb je het niet meer. Wat ik heb gedaan, is echt alles in Los Santos veroverd. Zo hebben de ballas en vagos geen gebieden meer, en zijn ze zeg maar dood. Dan heb je er ook geen last meer van. :bier:

Geplaatst:
... Of nog beter, gewoon uit de buurt van Los Santos blijven. Dan krijg je de melding niet.

Dat is vreemd! Zelfs als ik in Las Venturas zit krijg ik die melding "Your hood is under attack!". Vaag!

Geplaatst:
... Of nog beter, gewoon uit de buurt van Los Santos blijven. Dan krijg je de melding niet.

Dat is vreemd! Zelfs als ik in Las Venturas zit krijg ik die melding "Your hood is under attack!". Vaag!

Wat hij zegt is niet waar, als je missies doet in las venturas krijg je geen melding omdat er geen gebieden zijn, maar zijn er gebieden maakt het niet uit waar je bent.

Geplaatst:
Wat hij zegt is niet waar, als je missies doet in las venturas krijg je geen melding omdat er geen gebieden zijn, maar zijn er gebieden maakt het niet uit waar je bent.

Ja, dat bedoelde ik ook. Ik heb de Storyline al lang uit. :cab:

Geplaatst:

maar je spel kan toch crashen of beschadigen als je het saved tijdens zo gang attack :?:?

nou ja ik ga maar alles veroveren bedankt allemaal :tu::bier:

Geplaatst:

Nee hoor, door tijdens een gang attack te saven beschadig je je spel niet. Je kunt gewoon saven om het weg te hebben, of zoals jij doet alles veroveren.

Wel is het schadelijk om te saven in Mad Doggs Mansion, maar dat is iets heel anders. In dat hele grote huis van die rapper moet je dus niet saven, omdat dat een bug veroorzaakt waardoor je niet meer kunt basketballen.

Geplaatst:
Het makkelijkste is om dus gewoon alles te veroveren, ik heb nu nergens last opmdat ik alle gangs heb uitgeroei :D d

Maar dan vind ik het naks meer an in Los Santos.

Want drive by's maken doe ik nu bij die gangleden van Ceasar

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...