Hanneswasco Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 Het makkelijkste is om dus gewoon alles te veroveren, ik heb nu nergens last opmdat ik alle gangs heb uitgeroei d Maar dan vind ik het naks meer an in Los Santos. Want drive by's maken doe ik nu bij die gangleden van Ceasar Kun je misschien wat duidelijker zijn, en ABN typen? Want zo is het erg moeilijk leesbaar. En wat heeft dit met gang attacks te maken? Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 maar je spel kan toch crashen of beschadigen als je het saved tijdens zo gang attack nou ja ik ga maar alles veroveren bedankt allemaal Ja je zou inderdaad je spel zo kunnen beschadigen dat er een bug komt waardoor er geen gang attacks meer komen. Nadelig effect kan zijn dat andere dingen het ook niet meer doen, of dat je hele spel naar de Filistijnen is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.