Lella Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Hey, Ik weet niet of ik deze topic op de goede plaats heb gezet, maar ik vraag me af hoe je auto`s kan veranderen/modden in SA? Ik ben nu in san Fierro, en er staat zo`n rood tekentje bij Wang Cars. Maar ik kan alleen de Pay `n spray in of een auto uit het gebouw halen. Wat moet ik doen om ervoor te zorgen dat ik m`n auto`s bij Wang Cars kan modden/veranderen? Ik hoop dat jullie me snappen.. Gr, Lella Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Hoi, TransFender is de enige modshop in San Andreas die meerdere vestigingen heeft. De eerste vestiging die open gaat is te vinden in Temple, Los Santos en daar kan vanaf de missie Cesar Vialpando auto's in worden gemod. Zodra je naar San Fierro kan, gaat de vestiging in Doherty, San Fierro open en wanneer je Las Venturas kan betreden, de vestiging bij het Come-A-Lot, Las Venturas. http://nl.wikigta.org/index.php/TransFender Hier staat het. Veel success! Reageren
Lella Geplaatst: 9 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Hoi,TransFender is de enige modshop in San Andreas die meerdere vestigingen heeft. De eerste vestiging die open gaat is te vinden in Temple, Los Santos en daar kan vanaf de missie Cesar Vialpando auto's in worden gemod. Zodra je naar San Fierro kan, gaat de vestiging in Doherty, San Fierro open en wanneer je Las Venturas kan betreden, de vestiging bij het Come-A-Lot, Las Venturas. http://nl.wikigta.org/index.php/TransFender Hier staat het. Veel success! Ik snap het, maar heb nog een vraagje; Bij de vestiging bij Wang Cars in San Fierro kan ik geen auto`s modden? Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Jawel, er net naast. Maar in Wang Cars zelf kan het helaas niet nee. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Ik denk dat er iets anders bedoeld, gtaboy. Gaat de garage niet open, Lella? Dan heb je grote kans dat je er met de verkeerde auto voorstaat. Je kan namelijk niet met elke auto de Transfender in. Op deze pagina kan je zien welke voertuigen je er kan modden. En dat rode tekentje bij Wang Cars is ook wel te verklaren. Wang Cars moet je namelijk kopen voor 4 extra missies, die overigens niet meetellen voor de storyline. Wang Cars kun je pas kopen als je én alle missies in San Fiero heb gehaald én als je de driving school hebt gehaald. Dan wordt dat rode tekentje groen. Reageren
Lella Geplaatst: 9 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Ik begin het te snappen, ja.. Thanks guys! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.