gta_sa_gamer Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 bij de missie breaking the bank at cauligula's moet je op het eind met een parashute van het gebouw af springen alleen ik kan die parashute niet om doen ik loop er gwoon doorheen en hij wl hem ook gwoon niet op pakken Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 bij de missie breaking the bank at cauligula's moet je op het eind met een parashute van het gebouw af springen alleen ik kan die parashute niet om doen ik loop er gwoon doorheen en hij wl hem ook gwoon niet op pakken Misschien heb je dan een ander wapen van hetzelfde soort... Als ik me niet vergis zijn dat de verrekijkers. Dus als je een verrekijker hebt, dan moet je even op "TAB" drukken, en dan kan je hem wel pakken. Reageren
Impulse_W Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 (bewerkt) Misschien heb je dan een ander wapen van hetzelfde soort... Als ik me niet vergis zijn dat de verrekijkers. Dus als je een verrekijker hebt, dan moet je even op "TAB" drukken, en dan kan je hem wel pakken. Als ik me niet vergis, komt daarna nog een vaag stukje: Je moet parachute springen naar een platform een stukje verderop, waar een Maverick staat. Dit is volgens mij niet te halen. Dat maakt niet uit, gewoon vanaf beneden kan je ook erop komen. >>> Door Dutchy3010: Dit is totaal niet gevraagd en dus ook overbodig. Graag dit soort reacties voor je houden, svp!<<< Mag ik het verhaaltje niet afmaken voordat hij daar ook vragen over heeft? Bewerkt: 9 april 2007 door TheBlackDevil Reageren
-eend- Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Misschien heb je dan een ander wapen van hetzelfde soort... Als ik me niet vergis zijn dat de verrekijkers. Dus als je een verrekijker hebt, dan moet je even op "TAB" drukken, en dan kan je hem wel pakken. Als ik me niet vergis, komt daarna nog een vaag stukje: Je moet parachute springen naar een platform een stukje verderop, waar een Maverick staat. Dit is volgens mij niet te halen. Dat maakt niet uit, gewoon vanaf beneden kan je ook erop komen. >>> Door Dutchy3010: Dit is totaal niet gevraagd en dus ook overbodig. Graag dit soort reacties voor je houden, svp!<<< Mag ik het verhaaltje niet afmaken voordat hij daar ook vragen over heeft? nee.. dat heeft ie niet gevraagd staat er tog -_- OT: jet , als je al een wapen in die categorie hebt , komt er tog eerst te staan of je dat wil >>> Door Dutchy3010: Bij mij niet altijd .<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.