Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Kan iemand mij helpen met een fout (denk ik) ik heb alle missies nu gedaan.

Maar in een andere save game die ik heb daar is rondom het station in los santos (in het gebied genaamt unity station) wel van mij en in de game waar ik nu bezig ben is dat gebied van niemand

(je moet dat gebied veroveren van Los Santos Vagos (geel) maar dat kan dus niet omdat het van niemand is)

Ik hoop dat iemand hier mee kan helpen

grtz en alvastbedankt reasen

Geplaatst:

Volgens mij komt dat door dat je het ooit hebt aangevallen en weg gelopen, waardoor het van iedereen word en je het niet meer kunt veroveren. OF heb je in je andere spel een glitch geactiveerd door ver in de zee te vliegen (dat kan komen door dat je de missie Saint Marks Bistro hebt gedaan). Dus als je dat gebied perse wilt veroveren moet je een vliegtuig pakken en in de volle zee vliegen gedurende een lange tijd (zo'n uur). Good luck

Geplaatst:
OH keej bedankt

denk dat het dat tweede wel zal zijn zal ff proberen

Ik wil ma effe zeggen dat je dan 3 - 12 echte uren moet vliegen. Dit kun je doen door een vliegtuig te pakken met inklapbare wielen, de wielen inklappen zorgen dat je rechtvliegt en dan alles los laten nu zal je vliegtuig gewoon blijven gaan. Je kunt dan gaan slapen/tv kijken, naar school gaan. Je kunt natuurlijk ook 12u achter je pc zitten en alsmaar vliegen :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...