dayi Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Wel nu het probleem is dat ik ne Nederlands patch heb gedownload voor gt sa, wel tot nu toe is alles ok maar toch blijven er stukken in engels over bvb het menu van het spel is half nl en half engels, ook in het spel is het en vind het onzettend irritant. hoe zet ik het terug? weet er iemand ne linkjen voor da patch'ken om em terug te zetten naar Engels? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Wel nu het probleem is dat ik ne Nederlands patch heb gedownload voor gt sa, wel tot nu toe is alles ok maar toch blijven er stukken in engels over bvb het menu van het spel is half nl en half engels, ook in het spel is het en vind het onzettend irritant.hoe zet ik het terug? weet er iemand ne linkjen voor da patch'ken om em terug te zetten naar Engels? Dit kan gewoon via de instellingen in het menu wijzigen. Ga naar het menu, en dan naar 'options' > en dan naar 'language'. Kies daar de gewenste taal. Volgens mij vervangt die mod de Spaanse taal? Dus dan kan je hem zo weer terug zetten naar Engels, anders heb ik het back-up bestand wel voor je. Reageren
dayi Geplaatst: 9 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Wel nu het probleem is dat ik ne Nederlands patch heb gedownload voor gt sa, wel tot nu toe is alles ok maar toch blijven er stukken in engels over bvb het menu van het spel is half nl en half engels, ook in het spel is het en vind het onzettend irritant.hoe zet ik het terug? weet er iemand ne linkjen voor da patch'ken om em terug te zetten naar Engels? Dit kan gewoon via de instellingen in het menu wijzigen. Ga naar het menu, en dan naar 'options' > en dan naar 'language'. Kies daar de gewenste taal. Volgens mij vervangt die mod de Spaanse taal? Dus dan kan je hem zo weer terug zetten naar Engels, anders heb ik het back-up bestand wel voor je. als ik op engels druk crasht het :s geef me als ge kunt dien back up bestandjen aub... Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Die bestanden heb ik nog wel voor je. Ik heb voor de zekerheid Engels/Amerikaans en Spaans voor je geupload. American.gxt: Na het downloaden, even uitpakken. Vervolgens plaatsen in de volgende map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/text.' Spanish.gxt: Na het downloaden, even uitpakken. Vervolgens plaatsen in de volgende map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/text.' Reageren
dayi Geplaatst: 9 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Die bestanden heb ik nog wel voor je. Ik heb voor de zekerheid Engels/Amerikaans en Spaans voor je geupload. American.gxt: Na het downloaden, even uitpakken. Vervolgens plaatsen in de volgende map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/text.' Spanish.gxt: Na het downloaden, even uitpakken. Vervolgens plaatsen in de volgende map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/text.' Ik krijg deze foutmelding als ik op "american.rar" druk: "Sorry, maar je hebt geen toestemming om deze functie te gebruiken." Ow ok kheb het gevonden na heel lang zoeken; http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=26470&st=345 alvast mijn complimentjes voor je hulp Matthijs. >>> Door Bling: Dubbelposts samengevoegd. Om dit te voorkomen kun je je voorgaande bericht voortaan bewerken met de 'bewerk' knop. <<< Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Dan doen we het op een andere manier. Ik heb de twee bestanden voor je geupload, deze keer bij Rapidshare. American.gxt: http://rapidshare.com/files/25259701/american.rar.html Na het downloaden, even uitpakken. Vervolgens plaatsen in de volgende map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/text.' Spanish.gxt: http://rapidshare.com/files/25259739/spanish.rar.html Na het downloaden, even uitpakken. Vervolgens plaatsen in de volgende map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/text.' Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.