Mazzeltje Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Dit spel is uit op de Playstation3. En ik heb dit spel meteen gekocht toen ik de Playstation3 kocht. Ik had al een previeuw over dit spel gelezen en het leek mij een mooi spel. En ik moet echt toegeven. Dit spel is echt heel mooi. Waar ik vooral aan verslaafd ben is de online functie. Dat vind ik echt heel leuk om te doen. Vooral als je het ook nog een beetje kan winnen ook. Kennen jullie dit spel ook en zouden jullie misschien hier kunnen vertellen wat jullie er van vinden? Hier kun je wat informatie vinden over dit spel: http://www.gamespot.nl/preview.cfm?game=22...6119&cat=10 Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Ik had al een review gelezen over het spel in het OPM. En wanneer ik me een PS3 aanschaf (nu nog even niet) zal ik ook deze FPS kopen. Uit ervaring weet ik dat ik niet echt goed ben in FPS, maar een beetje oefenen voor online te gaan kan geen kwaat. Reageren
thug Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 als ik mn ps3 koop is het zkr met deze schooter erbij heb al veel positieve dingen over gehoort en zeker online Reageren
Biocount Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 zeker een heel cool spel heb hem al uitgespeelt en de online modus is ook kei vet! alleen zit bijna niet meer achter de ps3 nu lol Reageren
michaelfivez Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Mooi spel, heb uitgespeeld op easy en bij normal zit ik nu bij die missie in die jeep dat je poorten moet openmaken in somerset. Ik heb hem op ps3 maar helaas heb ik geen internet aangsloten. Moet ik nog doen. Dus gene online voor mij. Overigens vraga ik mij af of iemand ene site weet/ kan vertellen wara je alle inlichtings documenten vind, moet er nog een hele boel. Alvast bedankt Reageren
Eros Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Heb het al een paar keer online gespeeld bij een maat van mij (zijn naam is Methodist en hij zit in [DOG] misschien ken je hem wel). En het is erg leuk en verslavend. Als ik een PS3 had zou ik dat spel zeker kopen maar ik heb jammer genoeg niet genoeg geld voor een PS3 dus laat staan dat spel. ^^ Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Ik vind dit echt een supper vet spel met een super vet verhaal. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Ik heb hem ook. Vet spel alleen ik wordt steeds geowned in de MP Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.