Jump to content

Def Jam icon

Recommended Posts

Geplaatst:

yow

ik zie al een tijdje in de winkel het nieuwste deel van Def Jam liggen.

en ik ben nogal van van D.J en ik zat te twijfelen of ik he mzou kopen.

hij lijkt me aan de ene kant heel gaaf en aan de andere kant van dat het gevoel een beetje anders geworden was...

dus zou ik hem kopen of niet ?

M.I.

Geplaatst:

Voor alle duidelijkheid wat informatie, zodat mensen hieronder hun rate makkenlijker kwijt kunnen.

Trailer - Electronic Arts

Informatie - XboxWorld

Recenties & Artikelen - InsideGamer

Screenshots - InsideGamer

In Def Jam heeft muziek een grote rol, als je bijvoorbeeld een tegestander wegsmijt kun je 'scratchen', als je dit op de juiste beat in de muziek doet reageert de omgeving hierop.

Hierdoor openen zich meer mogelijkheden om met je tegenstander af te rekenen. Zo kun je hem extra schade aandoen, maar is het ook mogelijk om nieuwe stukken van het level open te breken. Het is zelfs mogelijk om muziek aan te passen met meer verschillende beats, en zo meer mogelijkheden te openen om een aanval uit te voeren tijdens een gevecht. Uiteraard zijn alle bekende rappers en hiphop artiesten van het Def Jam-label weer aanwezig. Onderandere Sean Paul, Big Boi, The Game en Ludacris.

Verder speelt worstelen een grotere rol in Def Jam ICON. De andere vechtstijlen zijn hierdoor meer naar de achtergrond geschoven. Wél kent de game een diepere verhaallijn met meer functies. Zo kun je naast vechten voor je geld, artiesten contracten aanbieden, ze nieuwe nummers laten produceren en hun managen. Zodoende bouw je een 'Empire' op.

Het spel ziet er erg vet uit, maar je moet van deze muziekstijl houden. Tevens heeft het spel van verschillende sites een cijfer gekregen, en kom je hiermee gemiddeld op een 8 uit. Ik persoonlijk zou hier zeker voor gaan, het is die 65 euro zeker waard.

Succes met je keuze,

Mvg,

Pennywise :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Download anders eens de demo, als je hem op de 360 wil.

Edit: Ik heb hem eens gedownload, en het is echt de moeite waard, de grahpics zijn echt niet te doen, vet geil :D . Voor de rest begreep ik er niet veel van omdat het een demo was. Zoals je wel al wist: Interactieve omgevingen enz. Ik zou echt de demo eens downloaden als je hem op de 360 wilt.

Bewerkt: door Think

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...