Zet Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Waar vind je het nachtvisier want ik op die plaatsen gezocht waar aangeduid en het licht er niet Reageren
-eend- Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Klik Hmm.. lijkt me wel hoor.. zoek nog eens beter Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Waar vind je het nachtvisier want ik op die plaatsen gezocht waar aangeduid en het licht er niet Bedoel je de night vision goggles? Toevallig was ik voor WikiGTA een pagina aan het maken met screens van alle wapens. Die goggles liggen in San Fierro en in Area 51. Voor screens klik hier en voor de vindplaatsen hier. De goggle die niet bij de screens staat, maar wel op het kaartje, is een goggle die alleen tijdens een missie te verkrijgen is (Breaking The Bank At Caligula's). Twee kan je dus wel vinden, en ik vrees dat jij net bij de verkeerde hebt gekeken . Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Hij had al op die plaatsen gezocht eend Als ze er niet liggen kun je altijd even via de zoekfunctie zoeken. Er zijn namenlijk meerdere mensen die ze niet konden vinden --> Klikje, en nog een klikje Reageren
michaelfivez Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Je vind er 1 in madd doggs crib, vlakbij het save punt Reageren
Dastard Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Ook een onder the Big Ear,waar de Sandking staat.Tog? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Ook een onder the Big Ear,waar de Sandking staat.Tog? Nee, daar ligt de thermal goggles, niet de night vision goggles. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.