MTA freak Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 hallo, MTA freaks ik heb een vraagje als ik inlog als Op rcon dan staat er dat ik lvl 5 ben enzo en als ik in console ben en ik typ: rcon say: lalala dan komt er dit te staan (console) : lalala maar ik wil graag dat er <admin> : lalala komt er staat dus ook dat oranje weet iemand hoe dat moet???? Reageren
Impulse_W Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Kijk eerst eens goed of je de command wel goed typt. Ik weet niet of jij als admin bent aangesteld, zo ja, neem contact op met de server hoster. Ben jij zelf diegene die de server host, kijk dan even je lijst met commands goed door. Daar moet hij tussen staan. Reageren
-eend- Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 (bewerkt) Als je in een server zit, en je bent admin en je wilt dat, moet je dit typen bv. : !addo wie dit leest is gek. Dan komt er eerst dit gewoon te staan, en daarna komt: <admin> wie dit leest is gek. eend Bewerkt: 9 april 2007 door -eend- Reageren
Impulse_W Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Als je in een server zit, en je bent admin en je wilt dat, moet je dit typen bv. : !addo wie dit leest is gek. Dan komt er eerst dit gewoon te staan, en daarna komt: <admin> wie dit leest is gek. eend Hij heeft het over RCON eend. En die command die jij nu bedoeld moet je zelf maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.