Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik rate dan maar :).

Leuke sig opzich. De flow van de sig is mooi, ik heb hier ook een tutorial van gemaakt (ook Killzone :puh:). De achtergrond is opzich wel leuk gemaakt, heb je een stock of een render gebruikt?

Ik zou als ik jou was de stock/render wat meer naar het midden zetten zodat het minder opvalt dat het links zo leeg is, als je daar geen zin in hebt ( :puh:) zou ik ik wat C4D ofzo erin zetten.

Het grootste minpunt aan de sig is de text, als ik jou was zou ik een simpel font nemen (Arial bijv.) en dan een kleine grootte, 12 of 13 pxl ofzo, dan zou ik de kleur zwart maken en dan op soft light zetten. Verplaats de text dan een beetje tot je denkt dat het goed staat, je kan ook nog een beetje met de opacity spelen.

De border is ook niet heel mooi, neem met de Eyedropper tool (I) een kleur uit de sig, lichtbruin achtig bijvoorbeeld, maak met die kleur de border zodat het een beetje aansluit op de sig.

76% - Mooie sig, ik zou de text en de border iig anders doen, of je de stock/render verplaatst moet je zelf weten ;).

Geplaatst:

Dankjewel ik heb mijn sig verbeterd (kijk mijn handtekening ) de fonts heb ik veranderd de rest kon ik niet

Greetings .Syfes

Geplaatst:

Ik vind het een erg mooie sig voor een beginneling. Ik had ook een sig met dezelfde stock, alleen een andere stijl. Er zitten mooie effecten in, maar misschien had je de oranje "ogen" er wat meer uit laten komen. Voor de rest heb ik er niet veel op aan te merken... Misschien had je wat meer tijd kunnen besteden aan de border. Een... 7.3/10.

Geplaatst:

Bedankt Tunix ik zal kijken wat ik er aan kan doen

Zijn er nog andere mensen die mijn sig willen raten

Greetings .Syfes

Geplaatst:
Bedankt Tunix ik zal kijken wat ik er aan kan doen

Zijn er nog andere mensen die mijn sig willen raten

Greetings .Syfes

Op de nieuwe versie zie ik niet direct tekst dat is al een minpunt ( als er wel tekst staat, sorry, ik heb al een paar pintjes op :puh: ). Maar voor de rest vind ik het allemaal mooi, render en achtergrond passen goed bij elkaar, alleen kun je misschien de linkerhelft een beetje opvullen door de tekst daar te plaatsen? 8/10

Geplaatst:

Ik heb jullie raadt opgevolgd en heb hem dan ook wat verbeterd (kijk handtekening )

Dit vind ik een beter effect en de render valt meer op

Greetings .Syfes

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...