steventje86 Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 hallo iedereen!! heeft iemand van jullie codes voor gta san andreas PC voor bepaalde missies niet te moeten doen? Die zijn dus altijd welkom!! NOG een vraagje: hoe kan je, als je bv auto's voor gta download op een website, die auto's dan ook actief gebruiken in het spel? groeten! steven Reageren
NandroDavids Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Allereerst van harte welkom op het Forum, steventje86. heeft iemand van jullie codes voor gta san andreas PC voor bepaalde missies niet te moeten doen?Codes om een missie gewoonweg over te slaan zijn er helaas voor jou niet. Maar aangezien je San Andreas op de pc speelt, kun je je savegame ook plaatsen in het daarvoor bestemde Savegame Aanvraagforum als je problemen hebt met een missie. Iemand anders zal de missie dan voor je halen en dan kun jij verder met het spelen van de overige missies.Lees overigens wel even de regels van dat subforum door voordat je een aanvraag plaatst. Zo blijf het Forum namelijk netjes en overzichtelijk. Op je tweede vraag weet ik helaas geen antwoord, maar er is vast wel iemand die je daarmee kan helpen. Reageren
Rullez Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Of je download gewoon de 100 procent savegame van het Forum. Hierbij heb je echt alles al gedaan. En dat zonder cheats. Veel plezier nog. Reageren
steventje86 Geplaatst: 9 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Of je download gewoon de 100 procent savegame van het Forum. Hierbij heb je echt alles al gedaan. En dat zonder cheats. Veel plezier nog. kan je me een beetje helpen bij dit downloaden? waar vind ik dit juist? daar ik net nieuw ben... Heb ik mijn cd-rom er voor nodig? Reageren
GTA Monster Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Of je download gewoon de 100 procent savegame van het Forum. Hierbij heb je echt alles al gedaan. En dat zonder cheats. Veel plezier nog. kan je me een beetje helpen bij dit downloaden? waar vind ik dit juist? daar ik net nieuw ben... Heb ik mijn cd-rom er voor nodig? We hebben Download Database! Klik Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Of je download gewoon de 100 procent savegame van het Forum. Hierbij heb je echt alles al gedaan. En dat zonder cheats. Veel plezier nog. kan je me een beetje helpen bij dit downloaden? waar vind ik dit juist? daar ik net nieuw ben... Heb ik mijn cd-rom er voor nodig? Ik wil je daar wel mee helpen hoor, geen probleem. Ik kan er direct al bij zeggen dat je hier geen CD of DVD voor nodig hebt. Voordat we echter een savegame kunnen downloaden moeten we eerst de versie van jou spel weten. Start eerst GTA eens op en kijk dan onderin, aan de rechterkant of er een versie nummer staat. Staat er niets dan heb je V1, heb je een andere versie dan staat dat daar aangegeven. Nu je weet welke versie je hebt, kun je een savegame downloaden. Omdat ik nu nog niet weet welke versie je hebt, heb ik hier een 100% savegame voor V1 en hier één voor V2. Download daar één van als je weet welke versie je hebt. Dan, als je de savegame hebt gedownload, moet deze nog worden uitgepakt. Dit kan met bijvoorbeeld WinRar of Winzip. Als je dat hebt gedaan komt er een bestandje uit met bijvoorbeeld de naam: 'GTASAsf1.b' of 'GTASAsf2.b'. Dat nummer dat je daar ziet is je slot. Die savegame die je inmiddels al hebt uitgepakt, plaats je in je 'GTA San Andreas User Files', die map vindt je weer in de map Mijn Documenten. Zo doe je het met elke savegame. Maar olgens mij kwam je niet verder met een missie en wil je een missie overslaan, daarvoor zijn er twee speciale topics gemaakt. Hier vindt je het topic voor V1 en hier voor V2. Als je bijvoorbeeld niet langs een missie komt, kun je daar een savegame downloaden waarin de missie al behaald is! -- Dan gaan we direct door naar je tweede vraag, de vraag van het installeren van voertuigen. Om auto's te instaleren kun je twee tools gebruiken: De IMG Tool of SAMI. Met de IMG Tool heb je wel wat kennis van de IMG Tool zelf nodig. Er is een uitstekende tutorial geschreven, die kan je hier vinden. Een andere handleiding vindt je hier. De andere optie is dus de San Andreas Mod Installer, deze is verreweg het makkelijkst. Hier hoef je enkel de auto te selecteren en hij zal automatisch worden geïnstalleerd. Ik raad je daarom ook aan deze te gebruiken, ook kun je hiermee weer makkelijk auto's verwijderen. Hier vindt je nog een mooie handleiding. Let op: Voor het installeren en gebruiken van gedownloade voertuigen heb je V1 nodig! Heb je dit niet, dan kan je hier een patch downloaden die ervoor zorgt dat je V1 krijgt. Daarnaast heb je ook nog twee andere bestanden nodig namelijk de 'Main.scm' en de 'Script.img' voor V1. Deze heb ik voor je in de bijlagen gestopt en moet je naar het downloaden, en het uitpakken plaatsen in de volgende map: '..Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/data/script.' Mocht je dus V2 hebben en heb je een V2 savegame geïnstalleerd, dan zal deze het niet meer doen zodra je V1 hebt. V1 files: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.