Wecked Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Hey wecked weer!! Ik heb net even met ps zitten klooien en heb binne 10 min. 2 (snelle) sigjes af (basis sigjes zonder border want k ben nog bezig met tut's) 1. Een Robot Sig. 2. Een Sponge Bob Sig . Greetz Wecked! Reageren
Eros Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Ik vind de achtergrond bij beide een beetje te druk en te fel, je kan beter zachtere kleuren gebruiken dat ziet er mooier uit. De renders zijn goed ingeblend en daar heb ik niets op aan te merken. De tekst vind ik helemaal niet mooi, je kan beter gewoon de kleur op wit zetten en dan gewoon de opacity wat lager zetten, want zo is het nogal moeilijk om te lezen en het ziet er niet echt mooi uit. Maar ik vind wel dat je vooruitgang hebt geboekt tegen over de vorige, dus zeker tutorials blijven lezen en vooral blijven oefenen. Voor deze twee sigs te samen geef ik je dan ook een 6/10. Reageren
Wecked Geplaatst: 10 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Thx! Ik ga nu ook een paar tut's volgen om verbeteringen te boeken!! Greetz Wecked! Reageren
Muay Thai Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Ik vind de achtergronden ook niet zo top, een 6 Probeer de achtergronden meer leuker te maken. Reageren
Mister.X Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Achtergrond is idd niet mooi! de tekst is ook lelijk 4.5/10 Reageren
Rivel Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Slechte BG! Niet mooi! Niet ingeblend, slecht font! 4.5/10 Rivel Reageren
.Djanick Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 het afkraken van een sig is makkelijk op een slechte manier *geef ook tips wat die beter kan doen* rate, 1; Robot sig: ik vind het een niet erg mooie sig, er staat een render in waar je brushes overheen lopen en dat vind ik niet staan *probeer bij de volgende je brushes NIET over je render heen te doen* je font is erg standaart *fonts boeien mij niet* maar nu wel, de kleur VLOEKT echt verschrikkelijk op de kleur van de rest van je sig dus je kan beter een andere kleur nemen of de opacity lager zetten *mss op overlay* 4,5/10 2; sponge bob sig: je spongebob lijkt meer in de sig te komen door de outer glow die je erbij hebt gebruikt maar zodra je goed kijkt is die echt te los van je sig ook je BG valt weer heel erg op, iets te fel als je het mij zou vragen en wat ik ook al bij sig 1 had gezegd, je font kleur vloekt nogal bij je sigs 4/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.