Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Kan iemand me uitleggen wat het programma PSP is en wat je daarmee kan??

Ik zou het op prijs stellen als jullie me helpen :bier::bier:;).

Greetz Wecked!

Geplaatst:

Heb dit wat net graphics te maken? Volgens mij si een PSP een consoles (Playstation Portebal) Een mini playstation dus. Maar ik denk dat je het de volgende keer beter in het console forum kan posten.

MVG Rullez

Geplaatst:
Heb dit wat net graphics te maken? Volgens mij si een PSP een consoles (Playstation Portebal) Een mini playstation dus. Maar ik denk dat je het de volgende keer beter in het console forum kan posten.

MVG Rullez

Dit heeft wel degelijk iets met graphics te maken. Naast de PSP als console is er ook 'Paint Shop Pro', een progamma als Photoshop, maar toch net iets anders. En waarom dat nu net iets anders wil Wecked weten. Zelf heb ik het progamma niet, maar wat ik er wel van begrepen heb is dat PSP iets voor beeldbewerking is. Iets net zoals Photoshop dus. (Photoshop is vooral fotobewerking, zelfde dus.) De enige belangrijke feature die PSP wel heeft en PS niet, is dat PSP veel bestanden kan openen. Voor de rest heb ik niet veel weet van PSP, omdat ik zelf PS gebruik. Als je signatures en andere designs wil maken raad ik je sowieso PS aan.

Geplaatst:

Oh ja nou weet ik het weer PSP was paintshop pro!

Iwemand op school had me het vroeger in een vage herrinering verteld maar toch nog bedankt voor de info!!

P.S. Rullez ik weet heus wel wat een PSP is als playstation maar niet als programma ;)

Greetz Wecked!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...